Maxern Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Tenker på å kjøpe mac, og da lurer jeg på hvordan det går å koble macen trådløst til en skriver? Noen spesielle skrivere man må bruke? noe spesielt jeg må gjøre? eller går det KUN med en skriver fra Apple? Har ikke en skriver akkurat nå, men kommer snart til å kjøpe en og da i så fall hvilken hvis jeg både vil koble til en pc og en mac? Takk Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Apple lager ikke skrivere selv, de bare selger skrivere som garantert vil fungere. Selv har jeg en Canon IP4200 (tror jeg) som er koblet til min Apple Express som igjen deler den trådløst, men det blir jo litt spesiellt siden routern da deler skriveren med Bonjour (Apples delesystem, eller noe sånt). Så det eneste du trenger å passe på, er jo at det finnes drivere til OS X. Selv har jeg kun måtte installere drivere til én skriver, men da lå driveren på OS X installasjons-cden. Lenke til kommentar
Maxern Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Ey takk, så det vil si at jeg ikke trenger å bekymre meg for mye? I verste fall veit vel folka i butikken om det funker... Lenke til kommentar
picatta Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Samtlige nyere skrivere skal fungere med Mac OSX, hadde en gammel HP hvor jeg bare måtte laste ned drivere, så du bør ikke bekymre deg for valg av skriver... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå