Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Blir det OsloLAN i år eller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror det blir det. Da jeg var der i fjor stod det store bannere med "Vi ses neste år" etc. Så det blir nok noe av. Det er en hel haug med forbedringer som må gjøres dersom de skal holde det i år og. Internett må fixes - 1gbit er vel og bra, men ikke når du oppnår 3kb/s. Samme på TG, 3x så mange mennesker, og 100-3000kb/s fra internett hele tiden...

Så er det maten, det var kun en matbod som var i området fra før, ikke satt opp noe som helst. Jeg holdt på å dø av sult. Soveplasser... Ingen tribuner, og alle de fine plassene under bord etc var off limits - ble jagd bort fra 9 steder. Men ellers var det meget bra! :lol:

Jeg skal selvfølgelig dit hvis det blir noe av.

Lenke til kommentar

Jeg vet hvertfall at dersom jeg skal på OL så skal jeg sørge for at det er dusjmuligheter. 5 dager uten dusj? omg...

forøvrig står det på oslolan.no

"We're redsigning our website, and you will not find any interesting news about OsloLAN 2003 until 20th May 2003."

og

"Yes there will be a new OsloLAN at Lillestrøm, Norway this Autum!!! "

Lenke til kommentar

Var kjempe fornøyd med soveplassene jeg :) Det var jo kjempeplass til høyre når du kom inn i salen, og langs hele den veggen (som er GANSKE lang :wink: )

Håper det blir i år også, for det var drit gøy!

Kankskje de burde ta i bruk noen av de andre salene også, så de får inn flere folk? Vi var jo i brukte 1 av 4 saler i fjor....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...