StephenPape Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hei. Jeg har akuratt fått en HTC Touch HD av far og lurer på noen ting. Jeg har lagt inn noen sanger, så prøver jeg å åpne mp3 spillern i TouchFlow menyen og den står bare å søker? jeg har prøvd å la den søke en stund men det skjer ikke en dritt. Så lurer jeg på en annen ting ang lydkvaliteten i musikk spillern. Kan den komme en update som gjør at lydkvaliteten forbedres? Takker for svar på forhånd! PS: Ja jeg vet at jeg bare kan spille av musikk fra Windows Media Player, men det er jo så forbaska tungvindt. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Du skal bare behøve å legge sangene på minnekortet, så søker den de opp og kategoriserer disse automatisk etter ID3-tag. Når du er inne i musikkavspilleren trykker du Meny og Lydforsterkning, så kan du tilpasse etter din egen smak. Ønsker du høyere lydstyrke kan du endre dette med HDtweak. Slik den kommer har den en begrensing på 100 dB. Benytter i samme slengen til å anbefale G-alarm og Fingerkeyboard 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå