Blanken Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det har seg slik at jeg her om dagen mistet min ipod30gb ut av lommen ned mellom et bussete og etter det har den ikke startet. Istedenfor lager den en masse rare klikkelyder og jeg får ingen feilmelding annet enn "www.apple.com/ipod/support", noe som ikke var særlig hjelpsomt. Jeg tenker som så at jeg kunne ha sendt den inn til reperasjon eller noe, men jeg har lagt inn "Rockbox" på den, noe som jeg tror gjør at garantien ikke lenger er valid. Noen som har noe tips til hvordan jeg kan få fikset dette problemet? Enten ved å få tatt ut Rockbox moden eller noe annet? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Prøvd å resette den? Koblet den til pc og/eller lader? Lenke til kommentar
Blanken Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Ja, har prøvd å koble den til PC og lader, samme skjer. Når jeg holdt inne Play og Select knappen i ~20 sekunder gikk den inn i "Disk Mode". Hva er dette for noe? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg vil tro at iPoden din er ødelagt, prøv å send den inn på garantien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå