michael691 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 http://www.dagbladet.no/2009/05/21/nyheter...enriks/6331166/ Need i say more? Helt tragisk hvordan de flyr på han når han har besvimt. De burde faen meg fått sparken! Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Ja, sånn er det bare. Og dette er vel bare en forsmak på all korrupsjon som finnes i denne verden. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Ganske masse av det i USA. Det er ikke den første videoen jeg har sett akkurat.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 http://www.dagbladet.no/2009/05/21/nyheter...enriks/6331166/ Need i say more? Helt tragisk hvordan de flyr på han når han har besvimt. De burde faen meg fått sparken! Som de også gjorde: Fem politimenn fikk i går sparken etter at de banket opp en sjåfør, som lå bevisstløs på bakken etter en biljakt i Birmingham, Alabama. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Bare tenk på all korrupsjonen som florerte rundt om her i landet også på 70-80 talet. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Er det automatisk rasistisk siden offeret var mørkhudet? En av politimennene var også mørkhudet, og jeg har da sett mange tilsvarende videoer der hvite politimenn banker opp hvite folk. Men for all del, slik oppførsel hører ikke hjemme noe sted. Jeg tror nok hovedmotivet var at han hadde kjørt på en politimann før dette skjedde. Endret 21. mai 2009 av Rikky Lenke til kommentar
haarod Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Selvfølgelig er det rasisme! Hvis en svart blir offer for noe hvite gjør er det alltid rasisme. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 De er vel heller sinte for at mannen kjørte over en politimann tidligere i videoen, ikke at han var mørk i huden. Rasisme? Neh. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er det automatisk rasistisk siden offeret var mørkhudet? En av politimennene var også mørkhudet, og jeg har da sett mange tilsvarende videoer der hvite politimenn banker opp hvite folk. Men for all del, slik oppførsel hører ikke hjemme noe sted. Jeg tror nok hovedmotivet var at han hadde kjørt på en politimann før dette skjedde. Enig. Dette var nok pur raseri pga at han hadde kjørt ned en politimann. Lett å reagere sånn når kollegaen din ligger hardt skadet. Men slik oppførsel kan ikke tollereres og dermed helt greit at de ble sparket eller suspendert fra jobben sin. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Kan ikke se hvordan dette er rasisme, det er rett og slett politifolk som ikke kan kontrollere følelsene de har mot personen. Endret 21. mai 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå