RPA Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Noen som har formeninger om når det kommer større utvalg av LED-baklyste PC-skjermer? Jeg kunne tenke meg en i størrelseorden 24-30" i 16:10 format, men sålangt ser det ut som det bare er Apple som har en slik skjerm? Ellers er det vel ingen nye skjermteknologier som blir å komme i løpet av 2009? Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Noen som har formeninger om når det kommer større utvalg av LED-baklyste PC-skjermer?Jeg kunne tenke meg en i størrelseorden 24-30" i 16:10 format, men sålangt ser det ut som det bare er Apple som har en slik skjerm? Ellers er det vel ingen nye skjermteknologier som blir å komme i løpet av 2009? Samsung, HP og Lenovo har jo bærbare til salgs i norge med LED skjermer, tipper spørsmålet med er Når er gammelt lager med skjermer utsolgt. Ellers finnes det jo overganger for Displayport til DVI/VGA så kanskje det finnes overgang motsatt veg så en kan kjøpe seg en apple skjerm og bruke på PC ? Mest spennende jeg har sett av nytt er OLED, ikke minst demo der de brukte OLED skjerm til å spille lyd Lenke til kommentar
Androish Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 +1 Jeg har lyst på led bakgrunnbelyst på min neste PC skjerm. håper det kommer i løpet av 2009. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå