Psyc0re Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Quote: On 2002-01-24 03:15, Crywolfuhuu skrev:Helt enig med Shrimper.Skirvefeil bør føre til utestegnelse! Håper dette var tull. Er i hvert fall skikkelig provoserende for oss som har lese og skrive vansker og som kanskje ikke er helt med på spøken :razz: Lenke til kommentar
Crywolfuhuu Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Beklager!!!!! Jeg ber på mine knær om tilgivelse. Det var bare en dårlig spøk. Ikke meningen å såre noen. Jeg er fullt klar over at dysleksi er et stort problem for mange der ute. Har selv en kompis med lese/skrive-vansker. Er ikke noe moro. Hva kan jeg si, annet enn: Sorry!! & Stå på!! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Quote: On 2002-01-24 01:34, Shroomer skrev:Prøvde bare å være litt sarkastisk ved å lage et skikkelig nazi innlegg. Er man sarkastisk og/eller ironisk bør man (og skal man) egentlig alltid bruke en smiley. Fordi det er mange rare personer på nettet så er det ikke alltid lett å skille mellom dem som sier noe sarkastisk og dem som faktisk mener det. Lenke til kommentar
house Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 sfougner ville faktisk sagt det der FTF ja... hehe Lenke til kommentar
KillroY Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Folkens, folkens. Vi maa prove aa holde oss saklige, da vil dette forumet bli et kjempested for vitebegjaerlige. Det vil alltid finnes idioter paa nettet, saa unngaa aa besvare disse. Det er det eneste som egentlig kan gjores. Dessverre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå