espinoza Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Når jeg ser i Windows Task Manager ser jeg at iexplore.exe har startet ca 30 ganger.Hva er det som skjer?Hvorfor?Har XP pro. Lenke til kommentar
BuUrNt Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Når jeg ser i Windows Task Manager ser jeg at iexplore.exe har startet ca 30 ganger.Hva er det som skjer?Hvorfor?Har XP pro. Du kan jo prøve å installere en nyere versjon av IE, om du ikke har det da ... Ellers, kan du reinstallere dataen, eneste eg kommer på... -.- Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hvis du har IE8 (nyttig tilleggsinformasjon) starter den hver fane som en egen prosess. Dvs. at om du har 30 faner oppe så har du 30 prosesser som kjører. Fordelen er at om en fane krasjer så er det bare den ene prosessen som behøver å restarte og alle andre faner er uberørt. Lenke til kommentar
espinoza Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg har IE7,men det var likt når jeg hadde IE8.Jeg sjekket akkurat nå 16 gaog det viser seg under prosesser at Iexplore.exe er startet 16 ganger.IE har ikke vært åpnet siden jeg startet pc`en for 12 timer siden. Lenke til kommentar
BuUrNt Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg har IE7,men det var likt når jeg hadde IE8.Jeg sjekket akkurat nå 16 gaog det viser seg under prosesser at Iexplore.exe er startet 16 ganger.IE har ikke vært åpnet siden jeg startet pc`en for 12 timer siden. Nei, eg skjønner ingenting, sorry, håper det ordner seg Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Sjekk for spyware/virus via en online scanner. Start opp i sikkerhetsmodus med nettverk og besøk f.eks. housecall.trendmicro.com eller safety.live.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå