SpiroAgnew Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Heihei! Jeg og en kompis hadde en heftig debatt om hvem som er kulest av Hank Moody og Jeremy Darling. Personlig synes jeg Hank uten tvil. Han har sjarm, han er smart og han er generelt drit-kul. Jeg synes Jeremy Darling er bare en bortskjemt pappagutt. Hva mener dere? Takker for svar! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Du blander jo to karakterer fra to forskjellige serier blant annet. Men lett Hank Moody. Mye fordi David Duchovny spiller karaktern perfekt og det er liksom ingenting å klage på karaktern. Han er liksom i tilegg en av de beste hovedkarakterne i en serie gjennom tidene, og det kan ikke en karakter som Jeremy Darling hamle opp med. Lenke til kommentar
SpiroAgnew Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Enig! Han jeg diskuterte med mente at Jeremy Darling var best fordi han tok pappan sitt jet fly og for til Las Vegas og festet osv. I all hovedsak at han var stinn av gryn, og at han kunne få hvem som helst. Da sa jeg at han var bare en bortskjemt gutt, uten pappan sine penger ville han vært ingenting. Hank Moody derimot ordnet alt selv. Med sin sjarm får han hvemsomhelst! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Remember, Hank gets surfer girl Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hank Moody, helt uten tvil. Finnes jo ikke konkurranse en gang,. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå