Droideka Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Gjer som meg, lån ein kamerat sin CD-ROM og sjå om same problem oppstår... Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Har samme problemet, det skjedde også slik helt plutselig. Cd-brenneren klarer ikke å lese av cd-ene lenger. Kan ikke reinstalere xp uten cd-rom(bruker brenner som cd-rom) Lenke til kommentar
Tim Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg har prøv alt nå. Lasta ned alle opgraderinger mulig til Windows XP... Formaterte C: i sta, fungerer 100% perfekt nå! Yuppi Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hva måtte til? Format:C? Lenke til kommentar
Tim Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Formaterte C: ja, da fungerte alt.. Dritt, men det funka! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Er litt dritt hvis det ikke funker også får du ikke installert WinXp Pro(altså det jeg har ). Men jeg får vel ta sjansen, kan ikke leve uten cd-rom eller brenner.(Hvis det er kabelen så er nye runde kabler fra microplex på vei hjem til meg) Lenke til kommentar
Tim Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Får vel nesten ta å kjøpe meg 3 nye runde og fine IDE kabler jeg også :wink: Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Så det var ikkenoe problem å kjøre winxp plata etter at du hadde formatert? Lenke til kommentar
Tim Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Av en eller annen grunn fungerte cd stasjoenn min perfekt før jeg kom inn i windows, så jeg formaterte under installasjonen av Windows XP Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Funka den bra når du kom inn i windows? Men da får du jo ikke kjørt winxp fra boot, siden den var deffekt til du hadde reinnstalert? Lenke til kommentar
Tim Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Cd rommene mine funka hele tiden inntil Windows XP starta å boote opp! Det betyr at jeg fikk boota rett fra cden uten å gå inn i windows... Vet ikke om du har samme feilen, men du kan jo prøve :wink: Det er jo omtrent umulig å bruke en data når den ikke har cd-rom som funker iant! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå