Tim Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 De bruker sikkert 5 min på å få lest hva som er på cden. Skjedde helt plutselig, både CD-brenneren og DVD-stasjonen ble sånn helt samtidig! Hva skal jeg gjøre? Begynner å gå meg skikkelig på nærvene! Når de først har funnet ut hva som ligger på cden jeg har lagt inn så går det som normalt igjen... Help me Tim Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Formatere hardisken og legg inn XP på nytt ? Kansje noen med god peil på xp leser denne tråden :wink: Lenke til kommentar
Tim Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Formatere hardisken og legg inn XP på nytt ? Kansje noen med god peil på xp leser denne tråden Trokke det Lenke til kommentar
bambam Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg hadde en Creative 8x cd-rom en gang, det samme skjedde med den Prøvd og skifte IDE kabler? Lenke til kommentar
Tim Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Tror ikke det kan være kablene... I og med at begge starta å slite sånn helt samtidig, kan det vel heller være en bugg et sted? Lenke til kommentar
Tim Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Leser faktisk ikke DVD plater heller! Lenke til kommentar
protom Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Ta nu og sjekk en av gangen... (hvist du har begge på samme IDE kabel) Alså ta ut DVD'en og sjekk osv osv (en kjapp metode og feilsøke på) Lenke til kommentar
Tim Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Hvordan kan PLUTSELIG bli feil på IDE kablene?! Det har fungerte jo helt fint før! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Heh, feil oppstår Plutselig. Det er sånn begrepet TID fungerer. En feil kommer ikke vandrende i slow motion og skriker "nå kommer jeg, pass på!". Ryker en kabel, så ryker en kabel. Det skjer på 0.000002 millisekunder det. Ikke vær så sta, prøv å skifte kabler. Alt som blir ødelagt har fungert helt fint like før det ble ødelagt. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 de står faktisk på samme IDE kabel... gidder ikke bytte om, kjøper helle en ny + en HD eller to i morgen... Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Husk å kjøp kabler som støtter hastigheten på HD'ene da. Ikke særlig bra å kjøpe ATA66 Kabler til UDMA 133 disker. :wink: Lenke til kommentar
Tim Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 nå har jeg byttet IDE kabel, fortsatt samme problemet... Ingen andre forslag?! plz, er med på ALT! Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Eg har og same problemet, men i tillegg restartar PCen seg etter nokre minutt med arbeid, heilt klikk. Det skjedde etter eg installerte XPpro, med 98 var alt fryd & gammen.. ang. ditt prob. Kanskje det har med plassering av IDE kablar på HKet og gjere, kva IDE kabel som skal kvar osv... Har ikkje peiling på slikt sjølv, garantert nokon som har det her på forumet... anyone? Lenke til kommentar
Tim Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Fungerte det med 98 er det nok ikke IDE kabel... Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Fungerte det med 98 er det nok ikke IDE kabel... Orsak Tim, det andre avsnittet viste i hovudsak til deg... (ordna på det no :wink: ) Lenke til kommentar
Tim Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 skal teste å bytte på etterpå, men gidder ikke nå... er så jævla oppgitt, virker som format C: er eneste, hvis ingen her har mere peil da Lenke til kommentar
Tim Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Nå har jeg bytta om på alle mulige måter når det gjelder IDE kabler, HD funker, men begge CD stasjoenne er 100% klikka! Hva kan problemet være? HHEELPP me!! SO, hehe Lenke til kommentar
Tim Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Fant ut nå at den også klikker hvis jeg bruker Deamon Tools! Da er det et virus eller bug da? Lenke til kommentar
Tim Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Virus-sjekka med Norman 2003. fortsatt igen feil! Satan ass! Ingen?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå