Andreaseh Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 hey eg trener vekter på studio nor(helsestudio) og etter hver vekttrening løper eg. Dette skjer 4 ganger i uken, om ikke fem viss eg ikke jogger etter vektrening går eg på innebandy elr fotball.. Er det då nødvending for meg og ta beinøvelser inni programmet mitt med vektrening, når eg vil få kvitt fettet fra beina, men ikke bygge noe særlig med markerte muskler, eller få dei større? er no på deff foresten.... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Mer muskel er alltid bra. Husk å passe på å få nok variasjon og resitusjon. Pass på at du får veiledning til å styrke muskulaturen sånn at du ikke får problemer når du løper. Er forskjell på "kompakt" og stor forresten. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Du trenger kanskje ikke peise på med masse tung knebøy\frontbøy da dette lett øker kroppsvekta samt tilpasser musklene til mer maksretta belastning. Det du derimot bør vurdere å gjøre er å kjøre endel øvelser med littt høyere repsantall som ettbens knebøy, utfall etc. I tillegg bør du kjøre tyngre øvelser som gir lett trening til bena som markløft og strakmark Eks på oppsett ift bena\setemusklene: Dag 1: Markløft 3x5 60-80% av maksen Ettbens knebøy 3x10-15 reps pr ben, evt lette håndvekter Dag 2: Strakmark 3x5-10 50-60% av hva du tar i vanlig mark Utfall med manualer 3x10-15 reps pr ben Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Endret emnetittel til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Les hva nettetiketten sier om god bruk av emnefeltet. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
opijo Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 hvis du jogger opptil 4 ganger i uken så egentlig trenger du ikke å trene bein musklene.. Men men , spørs hva du vil oppnå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå