ArcticMonkey^ Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Hallo, jeg har da sendt en søknad om unban etter en permanent utestengelse. Sendte første gang 27. Januar, og fikk ikke svar etter 2mnd, så sendte en ny. Nå har det gått enda 2 måneder siden jeg sendte siste gang, er det noe galt med mailen min, eller deres? Virker som om noe ikke kommer igjennom? Endret 20. mai 2009 av ArcticMonkey^ Lenke til kommentar
BuUrNt Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hallo, jeg har da sendt en søknad om unban etter en permanent utestengelse. Sendte første gang 27. Januar, og fikk ikke svar etter 2mnd, så sendte en ny. Nå har det gått enda 2 måneder siden jeg sendte siste gang, er det noe galt med mailen min, eller deres? Virker som om noe ikke kommer igjennom? Du er banna fra hva? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Fra diskusjon.no sikkert. Så har han laget en ny bruker. Lenke til kommentar
BuUrNt Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Fra diskusjon.no sikkert. Så har han laget en ny bruker. Åja, ok... Nei, da veit ikke eg. Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Lånte en annen brukerkonto til å skrive denne topicen. Er her på diskusjon.no jeg er bannet ja. Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Noen svar her? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Kommer vell mye an på hva du er bannet for. det er også mye mulig de driver og diskuterer internt om du er klar for å bli slippet inn i paradiset uten å spre faenskap og ødeleggelse. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Du får finne noen å skrive til direkte: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Stats&CODE=leaders Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Noen svar her? Tilbakemeldinger og svar på henvendelser om spesifike enkeltsaker tar vi ikke i offentligheten. Brukeren som har søkt unban kan ta å sende en epost til meg på [email protected] med nick/brukernavnet sitt. Og tråden stenges av årsaker just nevnt. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 [Automatisk svar] Saken er herved sett på som løst/ordnet/fikset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg