Gå til innhold

Hva er forskjellen på D2 og D2+?

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp solgt min D2 8GB med DAB for å kunne kjøpe meg en MP3-spiller med større lagringskapasitet. Jeg vet D2 finnes med 16GB minne nå. Er det DAB på den? Og hva er forskjellen på D2 og D2+?

Takker for svar :cool:

PS: Og var det ikke snakk om at det skulle komme en D3?

Endret av Mujlza
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

40GB plass med 8GB D2 var ikke nok?

D2 16GB har ikke DAB/DMB.

D2 har nyere software med flere bbe effekter, samt andre farger

D3 kommer muligens, men tvilsomt. S9 er mer eller mindre det folk håpet D3 skulle bli

Lenke til kommentar
40GB plass med 8GB D2 var ikke nok?

D2 16GB har ikke DAB/DMB.

D2 har nyere software med flere bbe effekter, samt andre farger

D3 kommer muligens, men tvilsomt. S9 er mer eller mindre det folk håpet D3 skulle bli

8GB+32GB er selvfølgelig mer enn nok, men når en kompis av meg spurte om å få kjøpe den, lot jeg ham få det. Dessuten plager det meg at jeg hadde 8GB når det fantes 16GB :!:

https://prisguiden.no/product.php?productId=98951&cat_id=20 Her står det at D2 16GB har DAB.

D2+ (ikke D2) har nyere software med flere bbe effekter, samt andre farger, mener du?

Finnes D2+ 16GB med DAB?

Endret av Mujlza
Lenke til kommentar
https://prisguiden.no/product.php?productId=98951&cat_id=20 Her står det at D2 16GB har DAB.

D2+ (ikke D2) har nyere software med flere bbe effekter, samt andre farger, mener du?

Finnes D2+ 16GB med DAB?

Det er riktig D2 16GB fantes med DAB, men som du ser er ingen på lager. Og den har gått ut av produksjon så tviler på om noen får den inn igjen. Kan jo være at det finnes andre nettbutikker som har noen liggende.

D2+ har mer avansert BBE ja (BBE+). Det er vel noe penere GUI også, har ikke testet den selv.

Når det gjelder D2+ 16GB med DAB produseres ikke den enda. Regner med at den vil komme en gang i fremtiden, men ingen kjente planer om det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Sjekket bare vostok når jeg så om D2 16GB med DAB fantes... komplett som er den andre D2 selgeren i norge kan voldta seg selv med en pinne.

Anyways, hva med S9?

Husker ikke hva som er nytt i BBE+ men ikke så mye. Dessuten kan du kjøre D2+ FW på D2.

Lenke til kommentar
Sjekket bare vostok når jeg så om D2 16GB med DAB fantes... komplett som er den andre D2 selgeren i norge kan voldta seg selv med en pinne.

Anyways, hva med S9?

Husker ikke hva som er nytt i BBE+ men ikke så mye. Dessuten kan du kjøre D2+ FW på D2.

Har ikke sjekka ut S9 spesielt nøye, men jeg var veldig godt fornøyd med D2. D2+ FW gir sikkert samme layout på D2 som D2+, men ikke samme innstillingsmuligheter på BBE?

D2+ 8GB/DAB, D2+ 16GB eller D2 16GB/DAB ? :whistle: Eller kanskje jeg skal vente på D2+ 16GB/DAB..?

Lenke til kommentar
Samme BBE effekter og AFAIK. Er kun softwarebasert, ikke HW basert

AFAIK? Da er det jo egentlig ingen grunn til å ikke velge D2, ettersom jeg får 16 GB og DAB i tillegg til samme layout og BBE-instillinger som på D2+ om jeg laster ned riktig software..?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

As Far As I Know = såvidt jeg vet

Du bør undersøke at det finnes kompatibel D2+ fw med DAB støtte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

tror jeg neppe. innstillinger, ikke lydkvalitet.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
komplett som er den andre D2 selgeren i norge kan voldta seg selv med en pinne.

??

Er der erfaringer med Komplett generelt, eller kjøp av D2 fra dem spesielt som er årsaken til den kommentaren?

På Komplett ligger det fremdeles D2 non-plus 16GB med og uten DAB i listene, kun uten DAB er på lager. Nå er det mulig/sannsynlig at det bare er treghet i deres systemer dersom det virkelig er tomt for de gamle D2 hos importør. Men om de skulle få inn igjen DAB-versjonen så er det et ganske hett alternativ til å vente på en eventuell 16GB D2+ med DAB skal komme på markedet... jeg har kikket på spillere en stund og var litt avventende i forhold til +, men jeg angrer litt akkurat nå på at jeg ikke handlet før de gikk tom på vostok.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Generell erfaring. Komplett har det med å drive en forretningspolitikk som til tider ikke er helt lovlig, samt generelt dårlig service, så holder meg unna dem.

Så kommer jo med DAB/DMB nå og, det er et alternativ. Mister utvidelsesmuligheten men.

Lenke til kommentar
Generell erfaring. Komplett har det med å drive en forretningspolitikk som til tider ikke er helt lovlig, samt generelt dårlig service, så holder meg unna dem.

Så kommer jo med DAB/DMB nå og, det er et alternativ. Mister utvidelsesmuligheten men.

Tror jeg venter på D2+ 16GB DAB. Men hva er DMB?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...