Gå til innhold

Skal kjøpe konsoll, men hvilken bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

360 kan nå også streame de fleste HD-filmene jeg har (1080p) i .wmv-formatet uten problemer, uten noen form for modifikasjon. En god del filmer kommer også ut i dette formatet (ca 1/3 av mine HD-filmer er i det formatet, men kunne vært fler, siden jeg som regel laster ned i .mkv-formatet, siden .wmv er problematisk på min WD HD TV.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja jeg vet det.. problemet er som du sier.. en veldig liten andel av filmer kommer i .wmw formatet, nå vet jeg ikke hvor du henter fra, men på store sider som torrentleech og hdbits er det mye mindre enn 1/3 av filmene som legges ut i WMV. SIkkert andre sites som fokuserer mer på WMV men..

I tillegg kommer INGEN standard ripper av tv-serier i wmv. Menne et streamingverktøy som takler x264 skikkelig for xbox360 er sikkert rett rundt hjørnet..

Lenke til kommentar

Jeg henter det meste fra TL, ja. Av de filmene jeg har, så var det under 1/4 fant jeg ut nå. Men det var en periode jeg hentet ned for det meste .wmv-formatet pga. min lillebror har 360, og da var det enkelt slik. Nå sjekket jeg på TL, og det viste seg at så lite som kanskje 25 av over 1200 filmer kom ut i .wmv-formatet. Men dette var som sagt for ganske lenge siden jeg gjorde dette, og nå laster jeg bare ned i .mkv-format. Men som sagt, så kommer det svært gode mediemuligheter til 360 i nokså nær fremtid med filmer og TV-serier tilgjengelig i opptil 1080p, så det bør jo bli bra. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Trådstarter har bestemt seg for flere sider siden, og da gjenstår igjen nesten bare grunnløs krangling og synsing. Tråd stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...