FireWally Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Windows Movi Maker får jeg bare lagret med filformat *.MSWMM ville gjerne ha format *.AVI noen som kan hjelpe meg. Eller hvilket program kan conventere fra *.MSWMM til *.AVI ?? :smile: Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 windows movie maker suger altså!!! Det klikker jevnlig og går ut av seg selv, helt herpet!! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Du finner sikkert svar på dvdrhelp. Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 windows movie maker suger altså!!! Det klikker jevnlig og går ut av seg selv, helt herpet!! Samma skjer her! og det verste er at det lagres i noe sånn wmp fil eller hva fa*n.. noe sånn windows media møkk.. altså INGEN avi fil.. Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Windows Movi Maker får jeg bare lagret med filformat *.MSWMM ville gjerne ha format *.AVI noen som kan hjelpe meg. Eller hvilket program kan conventere fra *.MSWMM til *.AVI ?? :smile: den mswmm filen er prosjektet (hvis jeg ikke husker feil)... du må eksportere som wmp eller no. Husker ikke helt hva det var for noe.. men.. det er umulig (?) å få det til avi igjen.. Bruk heller noe sånn "studio" program. Lenke til kommentar
FireWally Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Hei igjen jeg har fådt hjelp fant et conventerings program som kan conventere fra WMP til AVI.MPE1.MPEG2.VCD etc. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 den der .mswmm filen eller hvadetnå var er prosjektet. Man kan få filen laget i wmv og noe dvi-greier. når du velger dvi blir filmen så godt som ukomprimert. da er det bare å komprimere den med divx eller hva det måtte være i et annet program. Edit: her ligger filmen jeg laget med movie maker. ftpserveren den ligger på er ustabil som faen så filmen er sikkert ikke tilgjengelig før om noen dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå