Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hjelp med hovudkort/skjermkort! Ingen signal!

Anbefalte innlegg

Hey

Oppdaterte til den nyaste geforce 8800 ultra driveren nokre dager sida og alt fungerte greit, men 1 time sida så begynte skjermen å flikre ingame på empire total war, skrift begynte å forsvinne og merkelige bilde begynte å vise seg (priker over heile skjermen) så fikk eg bluscreen.

PCen starta så automatisk opp igjen og check disk programmet begynte før windows fikk loade ferdig, pcen begynte å veise merkelige prikker og nokre skrift og bokstaver begynte å gå vekk, eg fikk så ein ny bluescreen.

Eg flytta så pcen opp i stua for å prøve å fikse, og starta pcen på nytt, eg trykte på: start windows with last known configurations (eller noko sånt) og pcen klarte no å loade til windows, eg begynte så å gå på windows update og nedlaste drivere pga maintainance sa eg skulle oppdatere alle driverene, men så skjedde det same igjen, prikker og bliuescreen.

Eg begynte så å bytte geforce 8800 kortet til ein ATI Radeon x300 GPU som eg hadde ligande, tenkte eg kunne slette driverene til geforce 8800 ultra i eit håp at det skulle fungere, men etter eg bytta grafikk kort til ATI radeon x300 fikk eg ein melding: 1 lang bip, og 3 småe, det indikerte at eg ikkje hadde ein GPU montert, men det hadde eg.

Eg så avkobla den og fiksa på ein geforce 6800 XT som eg også hadde liggande, no fikk eg ikkje noko BIOS lyder men bildet blei svart, eg prøvde først å bytte skjermer (LCD med CRT også prosjektor) men det vert ingen bilde. Eg bytta også kabler for å sjekke om dei vert øydelagd men det var det ikkje.

Eg bytta tilbake til geforce 8800 ultra for å håpe å klare å kome inn på pcen og rulle tilbake driveren før blåskjermen kom, men etter eg monterte den så får eg ikkje bilde frå skjermkortet :/

Eg begynner å tru at hovudkortet (ASUS P5K) vert skadda men det vert fortsatt indikert grønn NEON lys på hovudkortet som betyr at den er i orden, og eg hørar ikkje noko BIOS lyd.

Nokon som kan hjelpe meg? Er det skjermkortet eller hovudkortet som er øydelagd? Hjelp!

Specs:

Geforce 8800 Ultra

Windows Vista Ultimate 64 bit

74 Giga Raptor disk

4 giga ram.

Endret av MPC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, har ikkje gjort det, men skal prøve det snart, men vil resetting av biosen slette eller fikse probleme da?

Reset av Bios kan hjelpe deg med å få igang et av de andre skjermkortene du prøvde, skjønt jeg har selv dårlig erfaring med skjermkort som har ligget lagret i hylla et par år ;)

Lenke til kommentar

Hey,

Tok ut bios batteriet og la det tilbake igjen etter 2-3 min. men las nettopp at du ville at eg skulle prøve å sette inn eit av dei gamle skjermkorta xD Eg prøvde å starte med den gamle, men det vert fortsatt svart, tipper eg må resette biosen igjen også prøve eit av dei gamle GPUene?

Lenke til kommentar
Hey,

Tok ut bios batteriet og la det tilbake igjen etter 2-3 min. men las nettopp at du ville at eg skulle prøve å sette inn eit av dei gamle skjermkorta xD Eg prøvde å starte med den gamle, men det vert fortsatt svart, tipper eg må resette biosen igjen også prøve eit av dei gamle GPUene?

Hvis du resetter med å ta ut Bios batteri må du la det være ute i minst 1 time, uten strøm i PSU selvfølgelig. Skal være en kortsluttningspinne et eller annet sted, da er det gjort på 123

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...