Skallbaink Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hallo hvorfor er skjermen blitt grå etter at jeg installerte waterchill. Har det noe med minnet å gjøre? Skjermen står å flakker og virker ustabil. Jeg har den på samme overklokk som jeg hadde den med boxed kjøleren Temp cpu 33 grader Temp minne 30 grader Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg forestår det som at du fint kommer inn i windows, men at skjermen er rar der. Prøv å klokke ned skjermkortet. Det kan hende det blir bedre da. Lenke til kommentar
Skallbaink Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Det hjalp ikke, men jeg har ikke hatt noen problemer med skjermkortet før. det virker som om det er som om minnet var kjølt av boxed kjøleren Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hvor høy er systemtemp da?? Har du råd kan du kjøpe en slik en. Du får dem uten kjøleren på microplex Gadd bare ikke rote med linker til microplex av forståelige grunner. Edit: Her er direkte link til microplex Etit nr 2. Har du satt ALL klokkinga på default og sett om systemet er stabilt da, du har jo klokken ganske mye++ Lenke til kommentar
Skallbaink Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 En god lærepenge er å sjekke alle koblinger etter du har vært inne og romstert i kabinettet. den låsen på agp kortet var ikke på plass og kortet stod følgelig ikke godt nok nedi.. :-? Lenke til kommentar
Skallbaink Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg hadde vannlekasje fra kjøleblokken og det dryppte ned på skjermkortet , derfor blafra skjermen, oppdaget det før det var forseint(skjermokrtet røk ikke iallefall) men kan det være skadet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå