Gå til innhold

leverer psuen nok kraft?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er nokså ny i dataverden og lurte på om psuen som er på 750w er god nok til å forsyne dette systemet:

Intel Core™ 2 Duo E8500 3.16GHz

Asus Maximus II Formula, P45, Socket-775

Radeon HD 4870

1 harddisk på 1tb

1 cd/dvd leser og brenner

og et nettverkskort.

Og viss den er god nok, leverer den og nok kraft til at jeg kan oc gpu og cpu + installere et til skjermkort? (Radeon HD 4870)

Takker for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg er nokså ny i dataverden og lurte på om psuen som er på 750w er god nok til å forsyne dette systemet:

Intel Core™ 2 Duo E8500 3.16GHz

Asus Maximus II Formula, P45, Socket-775

Radeon HD 4870

1 harddisk på 1tb

1 cd/dvd leser og brenner

og et nettverkskort.

Og viss den er god nok, leverer den og nok kraft til at jeg kan oc gpu og cpu + installere et til skjermkort? (Radeon HD 4870)

Takker for all hjelp :)

Ja. Det går helt fint! Jeg tror også at det skal gå greit å putte et til i crossfire! :)
Lenke til kommentar

antagelig null problem. kjørte selv en 750 watt corsair på en intel core quad 9550, 4 gb ram, 750gb harddisk, 2 stk 9800 gtx kort fra xfx og dvd brenner. null stress :D så har nok mer enn nok å gå på både for oc og ekstra skjermkort :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

vell, jeg bumper posten for jeg lurer på om viss jeg får en cooler master v10 kjøler som jeg tror bruker 70w etter det jeg forstod, ikke vil trekke for mye fra psuen og gjøre det ustabilt når jeg har de delene og 2 skjermkort :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...