Gå til innhold

Fotolokasjoner i Trondheim og Trøndelag

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en rastløs fotograf med tilholdssted i Trondheim. Er på utkikk etter lokasjoner å fotografere. Interessante plasser for naturfoto, dyr og landskap. Er kjent med Gaulosene og Lauglolia. Har dere noen tips i forhold til pattedyr, eller annet som kan være av interesse som sagt. Takk for alle forslag :)

mvh

Endre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke akkurat noen naturopplevelse, men den første lørdagen hver mnd er vi en gjeng fra trondheim som pleier å treffes for sosialt lag med foto som felles interesse.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=966497

Alle som ønsker å bli med er velkommen til å bli med.

Evt så finnes det vel et fuglereservat både på øysand og i buvika tror jeg. Det finnes også et fuglekikketårn på bynessia av gaula - kjører av på jordet på langsletta ut mot byneset..

En tur oppi marka kan du jo sikkert finne både elg og hjort om du er litt tålmodig.. :)

Neste treff for "akamgjengen" er 6juni ca... :)

Lenke til kommentar
Neste treff for "akamgjengen" er 6juni ca... :)

Ja, litt synd for meg...får ikke både i pose og sekk, :no: dvs.Akam-Oslo-treff og Akam-Trondheims-treff, det blir Oslo denne gangen, men ellers har jeg vært med på alle treffene i Trondheim, ..og ALLE har vært vellykkede også.

RandiA

Lenke til kommentar

Et området som har mye å by på er vel området oppi Dragsen kort vei alle fasiliteter når det gjelder div Vilt og Fugl + fiske.

Veien opp går fra øst sia Jonsvatnet.

Går du sør øst over fra lisledragksen så ser du rett ner i selbusjøen.

Hilsen en som har mange gode minner defra

Endret av Gapatrosten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...