EndreO Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hei! Jeg er en rastløs fotograf med tilholdssted i Trondheim. Er på utkikk etter lokasjoner å fotografere. Interessante plasser for naturfoto, dyr og landskap. Er kjent med Gaulosene og Lauglolia. Har dere noen tips i forhold til pattedyr, eller annet som kan være av interesse som sagt. Takk for alle forslag mvh Endre Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er ikke akkurat noen naturopplevelse, men den første lørdagen hver mnd er vi en gjeng fra trondheim som pleier å treffes for sosialt lag med foto som felles interesse. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=966497 Alle som ønsker å bli med er velkommen til å bli med. Evt så finnes det vel et fuglereservat både på øysand og i buvika tror jeg. Det finnes også et fuglekikketårn på bynessia av gaula - kjører av på jordet på langsletta ut mot byneset.. En tur oppi marka kan du jo sikkert finne både elg og hjort om du er litt tålmodig.. Neste treff for "akamgjengen" er 6juni ca... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Neste treff for "akamgjengen" er 6juni ca... Ja, litt synd for meg...får ikke både i pose og sekk, dvs.Akam-Oslo-treff og Akam-Trondheims-treff, det blir Oslo denne gangen, men ellers har jeg vært med på alle treffene i Trondheim, ..og ALLE har vært vellykkede også. RandiA Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ja, jeg har jo gått glipp av de 2 siste nå, men gleder meg til å bli med på det neste igjen... Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Et området som har mye å by på er vel området oppi Dragsen kort vei alle fasiliteter når det gjelder div Vilt og Fugl + fiske. Veien opp går fra øst sia Jonsvatnet. Går du sør øst over fra lisledragksen så ser du rett ner i selbusjøen. Hilsen en som har mange gode minner defra Endret 20. mai 2009 av Gapatrosten Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hvis du slenger ut en liten beskjed i hovedtråden for treff i tr.heim, så skal du ikke se bort ifra at noen slenger seg med. Lenke til kommentar
EndreO Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 takk for tips, må sjekke dem ut Har sett posten om treff i trondheim. Det virker veldig fristende Men bare fortsett å tipse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå