lh1 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har nå fått en Aprilia SR 50 Factory i hus, har dog sendt den på service for bytting av bremser og dekk. Scooteren er utrimmet, og slik forblir den foreløpig. Er noen ting jeg lurer på før jeg starter den opp for første gang. Hvilke fordeler/ulemper drar denne direkte innsprøytningsmotoren med seg? Den har en elektronisk sperre. Den eneste scooteren som jeg har lignende erfaring med er Honda SFX (utrimmet) som også har elektronisk sperre såvidt jeg vet. Fungerer de altså da på samme måte, slik at den har syk aks. til 50 og der stopper den, uansett i nedover eller oppoverbakke? Kan Honda SFX og Aprilia RS 50 Factory sammenlignes på akselerasjon? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Fordeler med motoren? Drar mye bedre enn andre 50cc, og er lett og "trimme." Ulemper er at det kan oppstå mange feiler da det er mye elektrisk i en liten motor, og få påtar seg ansvaret og reparere. Men Aprilia RS 50 Factory er absolutt en god scooter, og jeg tør nesten si det er det beste som er og få til 50cc. Snakker av erfaring, da jeg tidligere har eid en, og har kjørt en god del andre scootre. Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Fordeler med motoren?Drar mye bedre enn andre 50cc, og er lett og "trimme." Ulemper er at det kan oppstå mange feiler da det er mye elektrisk i en liten motor, og få påtar seg ansvaret og reparere. Men Aprilia RS 50 Factory er absolutt en god scooter, og jeg tør nesten si det er det beste som er og få til 50cc. Snakker av erfaring, da jeg tidligere har eid en, og har kjørt en god del andre scootre. Hei jeg er på jakt etter en Aprilia SR 50 Factory skal helst ha den under 20.000 hvet noen om bra sider? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Finn.no autodb.no tinde.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå