Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bestevennen min er rar


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Fjoll, usakligheter og generell ufin oppførsel er fjernet fra tråden. '13' innlegg rundt dette er slettet. Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Er man usikker på intensjonen ved en tråd eller innlegg som sådan, skal man rapportere og ikke kommentere. Kommenter og still spørsmål ved tematikken, men da på en saklig og skikkelig måte.

 

Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Chuck Norris".

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Arne.

Vel, siden sist har vi vært i kontakt og jeg fikk på en måte en unnskyldning. Hun hadde hatt mye skolearbeid og andre ting og trengte tid alene :ermm: . Vi snakket som vi pleide før hun ble dust, og jeg tenkte at problemet var borte. Men så på tirsdag fikk jeg en melding fra henne hvor hun sa "Hei. Du må få tilbake tingene dine snart...", jeg har en del ting hos henne som jeg egentlig ikke trenger. Så nå er jeg tilbake til "hva f***!?"-tenkingen

Lenke til kommentar

Kjip sutuasjon du er i, å må si den oppførselen hennes er merkelig O.o De unskyldningene hennes høres ikke troverdige ut å selv om man er travel med skolearbeid å andre ting så sletter man ikke bestevennen sin eller andre venner forsåvidt sånn plutselig fra facebook osv. Ligger nok noe mer under. Du har fortsatt ikke fått noen bedre forklaring fra henne tipper jeg? Må vel rett og slett bare konfrontere henne å finne ut hva som egentlig foregår en gang for alle.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Kanskje det er på tide å finne en annen bestevenn?

 

Folk vokser fra hverandre.

 

Sant nok. Noen vokser fra hverandre men ikke så brått som dette vil nå jeg si. Har vert litt samme smørja selv for noen år siden hvor min bestevenn plutselig ikke tok tlf mer etter jeg hadde fått en litt sint melding fra henne hvor det sto ting jeg ikke skjønte bæret av hvor hun hadde fått fra. Dro rett og slett hjem til henne etter noen dager å lurte på hva faen som var greia å etter en god prat så fant vi ut at noen hadde spredd noen falske rykter om at jeg hadde prata dritt om henne og hele familien hennes oh noen andre greier. Alt løste seg, vi er bestevenner igjen å jeg er glad jeg konfronterte henne :)

 

Så mitt tips til trådstarter er å ikke gi opp før han har fått et skikkelig svar på hva som foregår. Er du heldig så løser det seg eller så går det til helvete og hun rett og slett ikke vil ha kontakt med deg lengre. Men uansett hva som skjer så slipper du å sitte å tenke "hvorfor?" som du gjør nå :)

Lenke til kommentar
Kanskje det er på tide å finne en annen bestevenn?

 

Folk vokser fra hverandre.

 

Sant nok. Noen vokser fra hverandre men ikke så brått som dette vil nå jeg si. Har vert litt samme smørja selv for noen år siden hvor.... *historie*

 

Og jeg kan stille opp med en motsatt situasjon, der jeg og min bestevenn plutselig en dag innså at vi hadde vokst fra hverandre. Alt er fint den ene dagen - uten definert bestevenn den neste. Forskjellen er at jeg og min gamle bestevenn snakket om det, og det er ikke sikkert TS sin bestevenn er så flink til å snakke om akkurat dette.. :)

 

Sier bare at det er en mulighet, og at det virker slik på meg :)

Lenke til kommentar

 

Kanskje det er på tide å finne en annen bestevenn?

 

Folk vokser fra hverandre.

 

Sant nok. Noen vokser fra hverandre men ikke så brått som dette vil nå jeg si. Har vert litt samme smørja selv for noen år siden hvor.... *historie*

 

Og jeg kan stille opp med en motsatt situasjon, der jeg og min bestevenn plutselig en dag innså at vi hadde vokst fra hverandre. Alt er fint den ene dagen - uten definert bestevenn den neste. Forskjellen er at jeg og min gamle bestevenn snakket om det, og det er ikke sikkert TS sin bestevenn er så flink til å snakke om akkurat dette.. :)

 

Sier bare at det er en mulighet, og at det virker slik på meg :)

 

 

Ja kan godt hende det er fler som har brutt kontakten så brått men imo så høres det merkelig ut. I ditt tilfelle så vokste dere fra hverandre på dagen men som du sier så snakket dere i det minste om det. Det utgjør hele forskjellen :) Synes trådstarter fortjener et skikkelig svar å ikke de dodgy unskyldningene han har fått fra henne så langt. Å hvis hun ikke er flink til å snakke om det så må han bare konfrontere henne :)

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Ja kan godt hende det er fler som har brutt kontakten så brått men imo så høres det merkelig ut. I ditt tilfelle så vokste dere fra hverandre på dagen men som du sier så snakket dere i det minste om det. Det utgjør hele forskjellen :) Synes trådstarter fortjener et skikkelig svar å ikke de dodgy unskyldningene han har fått fra henne så langt. Å hvis hun ikke er flink til å snakke om det så må han bare konfrontere henne :)

 

Støttes!

 

Hadde vi bare levd i en perfekt verden så hadde alle fått det de fortjente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...