Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bestevennen min er rar


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Skjedde med meg før nyttår også, men da hadde vennina mi fått det opp for seg at jeg bare var venn med henne for å øke sjansene mine for å få henne.... Det var feil, og det kom hun frem til etter nyttår... Det var hardt i begynnelsen, men vi er nå like gode venner som før ^^, Digger bestevennina mi rett og slett, ta det med ro...hun vil nok innse at hun har gjort en feil :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Arne.

Fy F***! :mad:

Idag hadde den felles vennen vår snakket med henne og da hadde hun sagt at hun bare hadde hatt mye å gjøre. Men jeg vet (takker være min venn Facebook) at hun har vært ute med alle andre, til og med folk hun har sagt hun ikke anser som sine venner lenger, så hun kan ikke ha hatt såååå mye å gjøre siden hun har hatt tid til dem. :angry:

Lenke til kommentar

Ikke at jeg hadde hatt guts til det da jeg var 19, men...

 

Bank på døra, og spør rett ut om hva som foregår. Om du da ikke får noe svar har du ihvertfall spilt ballen over på hennes halvdel. Det er grenser for hvor mye en skal grave, eller finne seg i for den del. Sats heller på andre venner i mellomtida.

Lenke til kommentar
Jeg tror også hun rett og slett har fått følelser for deg. Kanskje det er lurt å vente litt før du gjør noe som helst?

 

Hvor lenge burde jeg vente da? Hva skal jeg gjøre etter at jeg har ventet(ikke si at jeg skal pule henne i alle rom :hrm: )? ja, jeg er litt følelse-n00b

Jeg vil absolutt ikke miste henne :no: selv om jeg er sint nå

 

Nei bare gi henne litt pusterom.. Iallefall noen dager/uker.. Kanskje det hjelper hvis du later som du ikke er helt interessert istedenfor veldig interessert? (kunne aldri falt meg inn å si det, vil heller forsøke å gi deg råd :) )

Skjønner at du ikke vil miste henne, men hvis du presser på og hele tiden forsøker å få kontakt når hun tydeligvis trekker seg unna, kan det være nettopp det du gjør?

Lenke til kommentar
Gjest Arne.

Takk for svar og råd :)

Hvorfor skal jenter være så vanskelige? Jeg tenker liksom at det kom til å bli vanskelig for henne å ta kontakt etter så lang tid :ermm:

Lenke til kommentar
Takk for svar og råd :)

Hvorfor skal jenter være så vanskelige? Jeg tenker liksom at det kom til å bli vanskelig for henne å ta kontakt etter så lang tid :ermm:

 

Jenter er født vanskelige. Sånn er det bare; dessverre.. Gutter er faktisk ofte enklere å ha med å gjøre enn jenter..

Noen form for følelser er det her iallefall. Da kan noen jenter, dessverre, lukke seg litt inn og trekke seg tilbake. Iallefall hvis hun tror du ikke føler det samme for henne.

 

Hvorfor skulle det bli vanskelig for henne å ta kontakt etter en stund? Du vil jo fremdeles være interessert? Eller?

Lenke til kommentar
Gjest Arne.

Jo, jeg er interessert... men jeg syns alltid det er litt vanskelig å ta kontakt med folk jeg ikke har sett på lenge. Det er ikke sikkert jenter tenker sånn da men.

Lenke til kommentar
Jo, jeg er interessert... men jeg syns alltid det er litt vanskelig å ta kontakt med folk jeg ikke har sett på lenge. Det er ikke sikkert jenter tenker sånn da men.

 

Hmm..Ja skjønner det.. Kan være du kan forsøke den " gå på døren " varianten og høre om dere kan snakke. Det kommer liksom helt an på hvordan hun er som person også - hvordan hun liker ting osv.

Lenke til kommentar

Det kan godt hende at hun har fått følelser for deg, at det faktisk er såpass kraftige følelser at hun trenger litt tid på å bearbeide det. Det verste en kan gjøre da er vel kanskje å forlange en forklaring sånn med en gang og være sint, for det kan godt hende hun ikke aner selv hva hun skal gjøre. Antagelig mener hun nok ikke noe vondt med det, men for meg tyder handlingene hennes på at hun kanskje føler seg litt rådvill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...