jimjames Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Tenkte å kjøpe et par nye in ear plugger i hvit, og skulle til å kjøpe et par CX400, men da jeg sjekket hjemmesiden til Sennheiser ser jeg at CX 400-ii har kommet. Men finner ingen info om forskjellen på den gamle og nye versjonen. Noen som har peiling hva som er nytt på de forskjellige modellene? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Jeg vet i hvert fall at på CX300 II er det ikke bare en trykt Sennheiser-logo rett på den krommede delen av proppen, men en skråflate med logoen. Det er også annen plugg på CX300 II en den mer normale som er på CX300. Når man kjøper CX300 II følger det med en liten pose i imitert skinn for å oppbevare proppene i. CX300: CX300 II: Jeg vet ikke om det er noen forskjell i lydkvalitet mellom de to. Jeg regner med at de synlige forskjellene mellom CX400 og CX400 II er de samme som på CX300 og CX300 II, og kanskje noe mer. Endret 21. mai 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå