sir-alex Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Vi er en kompisgjeng som skal ned til Alanya til sommeren, og sløse bort penger på fyll og fanteri. Hvilken steder er det dere anbefaler at man bør sjekke ut (dere som har erfaringer) ? Er det noe annet man bør får med seg i Alanya? Feedbacks tas gjerne i mot, fra folk som har vært i Alanya tidligere. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Dra på en Restaurant som heter Viking (Tror jeg) Det er VELDIG norskt. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 "Vikingen" er forholdsvis norsk ja, grunnet eieren er gift med en norsk kvinne. Så restauranten henvender seg til skandinaviere og da spesielt nordmenn. Viser norsk fotball osv på storskjerm, eliteseriekampene fra tv2 osv. Dere MÅ prøve en av partybåtene. Sørg for å finne en av de største båtene som henvender seg mot festglade ungdommer, og ikke den som bl.annet Ving har "utflukt" med. Den var sinnsykt dårlig, liten båt med lite festungdom. Uken etter prøvde vi en båt fra en strandselger, den var mye større, og kun skandinaviere! (finnes en del snusk fra disse selgerne, men har solgte for han som drev club havannah eller noe, de har også beachparty) Er 2 store "festarrangører" av partybåter og beachparty. Beachparty'et er også sikkert bra, men dette rakk vi aldri å være med på. Styr unna "auditorium". En club/diskotek i et utkanten av byen som åpner når de andre stenger i 03.00 tiden. Veldig oppskrytt, og lite mennesker, og sinnsykt dyrt. Sikkert dobbel pris på alkohol i forhold til de andre diskotekene ved havna. ellers er det veldig mye falske merkeklær til en veldig lav pris, om dere er interessert i dette. Lenke til kommentar
andreas_rafdal Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Reis på vikingen restaurant og bestill båttur derfra. Sist betalte vi 200 NOK og det var inklusive lunch og så mye pils du ville under hele utflukten. Var riktignok ikke skikkelig "party" båt, men sinnsykt billig og bra. Forøvrig utrolig bra mat på vikingen. En av de beste Restaurantene i Alanya ifølge både ving guiden og egne er faringer er josefs platz, dit må dere dra og spise. Ellers ligger stort sett alle utestdene og diskotekene ved havna, så bare å ta taxi dit og dra fra sted til sted:) God tur! Ps: Eieren er ikke gift med norsk dame, men har vært det. Skal nå gifte seg med en tyrkisk dame:) Lenke til kommentar
Kinejs Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Viking er en utrolig koselig og fin restaurant, ja. Var på den flere ganger da jeg var i Tyrkia første gangen, og jeg bestilte også båttur derfra. Forrige gang jeg var i Tyrkia derimot, var hele restauranten fjernet fordi det skulle bli basseng eller noe tull der. Vet ikke om den eksisterer lenger, men jeg fant den iallfall ikke. Forøvrig vil jeg anbefale deg å besøke Alanyaborgen. Er veldig fint der oppe, og kan være et fint avbrekk fra fyll og fanteri? På veien opp til borgen er det en skjult restaurant jeg tror heter Panorama. Litt vanskelig å se fra veien, men enhver taxi-sjåfør vet sikkert hvor den ligger. Verdt å besøke, utrolig fin utsikt over hele byen! God reise Lenke til kommentar
andreas_rafdal Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Viking er en utrolig koselig og fin restaurant, ja. Var på den flere ganger da jeg var i Tyrkia første gangen, og jeg bestilte også båttur derfra. Forrige gang jeg var i Tyrkia derimot, var hele restauranten fjernet fordi det skulle bli basseng eller noe tull der. Vet ikke om den eksisterer lenger, men jeg fant den iallfall ikke. Forøvrig vil jeg anbefale deg å besøke Alanyaborgen. Er veldig fint der oppe, og kan være et fint avbrekk fra fyll og fanteri? På veien opp til borgen er det en skjult restaurant jeg tror heter Panorama. Litt vanskelig å se fra veien, men enhver taxi-sjåfør vet sikkert hvor den ligger. Verdt å besøke, utrolig fin utsikt over hele byen! God reise Når var du der sist?? Håper ikke den er fjernet! Var der i fjor sommer og da var den ihvertfall der:) Lenke til kommentar
Kinejs Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Viking er en utrolig koselig og fin restaurant, ja. Var på den flere ganger da jeg var i Tyrkia første gangen, og jeg bestilte også båttur derfra. Forrige gang jeg var i Tyrkia derimot, var hele restauranten fjernet fordi det skulle bli basseng eller noe tull der. Vet ikke om den eksisterer lenger, men jeg fant den iallfall ikke. Forøvrig vil jeg anbefale deg å besøke Alanyaborgen. Er veldig fint der oppe, og kan være et fint avbrekk fra fyll og fanteri? På veien opp til borgen er det en skjult restaurant jeg tror heter Panorama. Litt vanskelig å se fra veien, men enhver taxi-sjåfør vet sikkert hvor den ligger. Verdt å besøke, utrolig fin utsikt over hele byen! God reise Når var du der sist?? Håper ikke den er fjernet! Var der i fjor sommer og da var den ihvertfall der:) Det er lenger enn det siden jeg var der sist, så da består den sikkert Trodde den var flyttet/fjernet, men mulig vi bare ikke fant den Lenke til kommentar
andreas_rafdal Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hehe:) Kan jo hende at den er flyttet da:) Det vet jo ikke jeg for første gang jeg var der var sommeren 2007:) Men da finnes den heldigvis fortsatt for fremtidige tyrkia turer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå