finfyr Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Har en liten søt EEE som jeg kunne tenkt meg å bruke med en gps. Har lett etter løsninger med usb eller blåtann-tilkobling til maskinen. Noen som har noen forslag å komme med? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Hvis det er antennemottaker du mener, så har f.eks Komplett denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=316120 Bruker den selv på min laptop Edit: Jeg ser det ikke kommer fram i annonsen, men den har magnetbunn, om du vil plassere den på taket. Selv har jeg den bare liggende på dashbordet. Endret 20. mai 2009 av Autofil Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Hvordan fungerer den under kjøring, og hvilken programvare bruker du? Har sett på denne, og den virker veldig fristende. Ser den er vanntett også, kan det bekreftes? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hvordan fungerer den under kjøring, og hvilken programvare bruker du? Har sett på denne, og den virker veldig fristende. Ser den er vanntett også, kan det bekreftes? Mottakeren fungerer utmerket, men jeg har ikke prøvd andre typer enn denne. Jeg har ikke testet vanntettheten, da den kun har vært innendørs. Jeg har brukt den i knappe to år med programmet Microsoft Autoroute, og i noen få dager nå med Microsoft`s Map Point (Forøvrig markedets beste program for ruteplanlegging), samt et svensk program for posisjonering av bruer. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Spennende erfaringer du har der, og som forsåvidt er nok for meg til å bestille. Så idag denne saken som også kan være aktuell. Noen som vet noe om denne GPSn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå