Dudlie Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hei! Jeg kjøpte et crappy Behringer hjemmestudio til 2000 for et år tilbake. Altså fikk alt i en pakke: Et eksternt lydkort, et lite miksebord og en mikrofon. Bruker dette veldig ofte til musikkskaping/eksprimentering osv, så det er veldig viktig at jeg får det til å funke. Når jeg kobler lydkortet opp mot pcn via en firewire kabel, så reagerer ikke pcn(laptop). Den bare fortsetter å spille av på pcn sitt innebygde lydkort. Det jeg ikke skjønner er at dette funka helt perfekt for noen uker siden. Da kunne jeg bare plugge ledningen i og pcn gikk automatisk over til å bruke det eksterne lydkortet slik at alt funket. Plutselig en dag så sluttet den å koble seg opp mot det eksterne. Og tviler på at det er dårlig forbindelse, for hver gang jeg plugger firwire ldeningen i pcn så lyser det på det eksterne lydkortet,men pcn reagerer ikke. Hva er feilen? Hva må jeg gjøre/eventuelt kjøpe? Takker for alle svar og si fra hvis det er mangel på informasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå