Vikingspeider Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Se masse med David Attenborough. Kjempeinteressant samtidig som han har en pen, forståelig og klar aksent som også er en type "bokmål" for engelsk - også kjent som BBC-engelsk. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Se masse med David Attenborough. Kjempeinteressant samtidig som han har en pen, forståelig og klar aksent som også er en type "bokmål" for engelsk - også kjent som BBC-engelsk. støttes en annen som har en fin aksent er den godedste Rowan Atkinson, jeg anbefaler dog ikke Mr.Bean. jeg syntes også Richad Dawkins kunne være et sted å starte. Rowan Atkinson: Richad Dawkins: Endret 25. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Aksenten til Bruce Dickinson er også ganske fin. Lenke til kommentar
Jenkins Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 hva mener du med britisk-engelsk? oxford-engelsk eller irsk? Vil tro han mener det som kalles "Received Pronunciation", det er på en måte Engelskens svar på bokmålsdialekt, feks. snakker de RP på BBC. Correct me if I'm wrong, trådstarter. Jeg mener vel hva man kaller BBC-engelsk.. jeg vet jo at det finnes mange, mange forskjellige britiske aksenter, og det blir litt feil å kategorisere det inn i britisk aksent og amerikansk aksent. Takk for mange gode tips, folkens. Jeg gjør mitt beste Lenke til kommentar
793 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Om man først skal lære seg en engelsk aksent, lærer man seg Cockney. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nei ta heller skotsk, da drar du mange damer hvis du farer til USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå