Mawrick Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Vindmølle et sted i Tyskland Noe som er bra/dårlig? Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 ... :O Så enkelt, men allikevell såååå vakkert! Vanvittig skarp! Ingenting å si... Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Skikkelig stilig, himmelen ser nesten malt ut. Er dette et HDR - kan nesten virke sånn med tanke på hvor kontrastrike detaljene i trevirket er. Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Skikkelig stilig, himmelen ser nesten malt ut. Er dette et HDR - kan nesten virke sånn med tanke på hvor kontrastrike detaljene i trevirket er. Takker for kommentarene, denne er ikke HDR nei, men mener det ble kjørt gjennom et filter i PS, men dette er jeg ikke helt sikker på......lenge siden... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Skikkelig stilig, himmelen ser nesten malt ut. Er dette et HDR - kan nesten virke sånn med tanke på hvor kontrastrike detaljene i trevirket er. Takker for kommentarene, denne er ikke HDR nei, men mener det ble kjørt gjennom et filter i PS, men dette er jeg ikke helt sikker på......lenge siden... Jeg synes at fargene er fine og komposisjonen er ok. Jeg kunne dog ha tenkt meg litt mer luft rundt mølla. I tillegg synes jeg at bildet har blitt for oppskarpet - det ser rett og slett ikke naturlig ut. Tom Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg synes at fargene er fine og komposisjonen er ok. Jeg kunne dog ha tenkt meg litt mer luft rundt mølla. I tillegg synes jeg at bildet har blitt for oppskarpet - det ser rett og slett ikke naturlig ut. Tom What he said. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Synes det var meget flott å se på! Skikkelig WOW effekt når jeg åpnet det OT: Dine bilder som ligger her? http://www.flickr.com/photos/23855319@N05/3035633459/ EDIT: Du hadde de i signaturen din ja... Endret 21. mai 2009 av DSG Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Takker for svarene folkens!... @DSG: jepp... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Bildet ser helt unaturlig ut. Tror jeg ville tatt det på nytt inn i Photoshop. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Enig med Tomsi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå