maya001 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 ja da var engelsk skriftlig eksamen overstått, men vi som er privatister må jo ha en muntlig også.. Jeg har min neste onsdag den 27, men lurer på hva man egentlig gjør på en engelsk muntlig eksamen og hvordan jeg kan forberede meg. Noen som har råd og tips? Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 - Lese tekster som er pensum - Øve på uttallen - Øve på gloser som blir brukt i pensumtekster - Lese teori som er nødvendig (f. eks om valgsystem i England osv) Ellers vet jeg kke så mye. Lenke til kommentar
privatisten Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 ja da var engelsk skriftlig eksamen overstått, men vi som er privatister må jo ha en muntlig også.. Jeg har min neste onsdag den 27, men lurer på hva man egentlig gjør på en engelsk muntlig eksamen og hvordan jeg kan forberede meg. Noen som har råd og tips? Jeg er og privatist og skal ha eksamen 28 mai. Jeg fikk beskjed om at jeg kom til å få en ukjent tekst utdelt som jeg skulle lese,deretter skulle jeg da gi en summering om hva teksten handlet om. Også kom de etterpå til og pspørre meg om de novellene som står på leselista.Da må jeg kunne fortelle om forfatter innhold, landet og novellen... Ganske omfattende lesing altså.. Lenke til kommentar
maya001 Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 ok.. har lest en novelle, det er den eneste som står på leselisten til skolen. + en film, men den har jeg ikke sett.. hmm... får vel skyndte meg å se den nå da. Lenke til kommentar
privatisten Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 ok.. har lest en novelle, det er den eneste som står på leselisten til skolen. + en film, men den har jeg ikke sett.. hmm... får vel skyndte meg å se den nå da. Er jo ikke sikkert det er likt hos deg da... jeg har endel noveller på min liste så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå