SiggyT Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Noen som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre nårj eg ikke kommer inn i windows? Får denne meldingen opp: Windows kan ikke starte opp Dette kan skyldes en nylig maskinvare- eller programvare endring. Ville bare skrive at jeg skriver fra en annen pc nå, for på den andre kommer jeg ikke inn i det hele tatt... Takker for alle svar... Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Har du gjort forandrigar på maskina rett før denne feilmeldinga kom? Har du det bør du prøve å forandre tilbake til det orginale for å sjå ka som skjer då. Prøv å starte i sikkermodus (hold inne F8 rett etter du får mulighet til å gå inn i bios). Kjem du deg ikkje inn i sikkermodus har du berre eit valg; å formatere og legge alt inn på nytt! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Ha en mer saklig overskrift på topicen!! noe som har med temaet å gjøre.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Installer windows på nytt, og endre topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå