thamule Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Sittter med ein slik sak som skal digitalisere lyd og bilde. Problemet er at selgar selvfølgelig ikkje opplyste om at easycap-greia ikkje var kompatibel med vista 64 bit. Så, kva faen skal eg gjere med det. Er det nokon lur måte å få dette til på? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Da kan du vel bare gå i butikken og si det som det er. Informerte du selger om at du bruker 64bits Vista? De fleste butikker vil godta en slik forklaring og ta i mot produktet igjen, selv om den der saken kanskje er litt i særeste laget.. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Da kan du vel bare gå i butikken og si det som det er. Informerte du selger om at du bruker 64bits Vista? De fleste butikker vil godta en slik forklaring og ta i mot produktet igjen, selv om den der saken kanskje er litt i særeste laget.. Kjøpt på finn gjennom annonsa som er linka til i tråden. Så eg veit ikkje heilt kva rettigheiter eg her har... Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 ah, sorry, så ikke linken først. Nei, da blir det jo verre, og du betaler vel mer i frakt enn selve dingsen koster? Eneste jeg kan tenke meg er om du har en Vista 32bit eller XP-lisens som du kan bruke for å installere det i en virtuell maskin (f.eks. Virtualbox) ... Mulig denne duppeditten er støttet i Linux-kjernen, men jeg aner ikke. Tror det enkleste er å bruke en virtuell maskin.. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Ein kompis av meg seier at virtuell maskin ikkje vil fungere det går ikkje for du får ikkje maskinvaren inn i den virtuelle maskina. Endret 20. mai 2009 av thamule Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå