Gå til innhold

Jeg er motstander av raseblanding - Er du?

Anbefalte innlegg

Jo, det finnes da raser, med forskjellige egenskaper og fysikk.

Ja, dette er en mye utbredt misforståelse ...

Hvis du får sjansen, sjekk ut dokumentarserien Race - The Power of an Illusion.

"Rase" er bare et utslag av tilfeldige sorteringskriterier.

Vi snakker om den "hvite rase" og den "gule rase", men vi kunne like gjerne snakke om den "grønnøyde rase" eller den "rødhårete rase", eller hvorfor ikke den "laktosetolerante rase".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å tro at våre innvandrere skal bli til ariere over en kort periode uten genetisk innblanding er i likestilt med å tro på julenissen.

Enkelte innvandrere kan KALLE seg selv arier! Vet du egentlig hvor arier stammer fra? Ikke fra den vestlige delen om du tror det.

Bare fordi du er kunnskapsløs betyr ikke at resten av verden er det.

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Hvordan har den "hvite manns" historie blitt systematisk ødelagt? Dette er jo en underholdende påstand med tanke på hva "den hvite mann" har gjort mot Amerika som helhet og Afrika blant annet.

Som en av kommentarene på videoen sier; referanser til påstandene hadde vært fint.

Lenke til kommentar

Ang. den hvite mans historie så anbefaler jeg alle å lese "Korstogene - Sett fra arabernes side", skrevet av Amin Maalouf.

"Dette er historien om korstogene sett fra "den andre siden", det vil si fra arabernes. Bokens innhold er bassert på vitnesbyrd og nedtegnelser fra samtidige arabiske historikere og kronikører (litt om han som samlet tekstene og;) som grunnlag for å forstå krefter i den arabiske verden idag".

Videre oppsumert: "Korstogene sett fra arabernes side", forteller hvordan en avansert sivilisisasjon ødelegges (...) Det er en arabisk erfaring om møtet med Vesten, som har brent seg inn i arabisk hukommelse".

I likhet med våre herjinger i Afrika, Amerika, India etc, så er vi flinke til å bryte ned ting uten å bygge de nevneverdig bra oppigjen. Hurra for den hvite mans historie. Selvsagt er den sodomisert. Den er lite æreverdig, og inneholder en rekke ting vi ikke burde være stolt av.

Lenke til kommentar
Ang. den hvite mans historie så anbefaler jeg alle å lese "Korstogene - Sett fra arabernes side", skrevet av Amin Maalouf.

Vel, ser ikke helt grunnen til at korstogene kommer opp her.

Men korstogene var en vestlig europeisk foretagende.

En østlig kristen har det samme synet på korstogene som en araber og jøder har det.

Alle tre gruppene ble slaktet ned under det første korstoget.

Men araberne har et merkelig syn på dette, da de selv drev sine korstog tidligere.

Som så ofte så husker man sine egne smerter og glemmer den smerte man forårsaker andre.

Lenke til kommentar

Jepp, da var tråden slanket med '60' innlegg av varierende art. I henhold til retningslinjene §1, må jeg be debattanter ærbødigst, holde seg til trådens tema. Mener du en tråd eller et innlegg som sådan strider mot retningslinjene, ikke kommenter dette den aktuelle tråd, men rapporter.

I henhold til retningslinjene §1 påpekes det at innleggets art skal holdes i en høflig og saklig tone. Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Kommenter og still spørsmål ved tematikken, men da på en saklig og skikkelig måte.

I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller.

Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. Denne tråden omhandler ikke tematikk rundt generelle trekk ved innvandring til Europa, voldsstatistikk eller ufine personkarakteristikker.

Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar

Da har jeg vært inne på www.nordiskforsvar.org og er ikke spesielt imponert. Som slike sider flest, så inneholder den en bunke utvalgte episoder fra media, med innvandrere innvolvert. Kort sagt så inneholder den mye om hva som "i alle fall" ikke er norsk kultur. Når man skal gå tilbake 1000 år, for å definere hva som er norsk kultur, så kan det skrante på ting som er "legalt" norsk. Faktisk så inneholder ikke siden et eneste eksempel på hva som er lov å gjøre, når man skal holde sin sti ren for fremmede kulturer. Jeg siterer

"Når det gjelder hva som er norsk kultur, så hadde jeg egentlig tenkt å skrive en lengre artikkel om dette, men så kom jeg over en kortere men meget god formulering som en meningsfelle og byfrende ytret i denne sammenheng: ”Norsk kultur er summen av våre skikker og omgangsformer, språket, sanger, dikt, litteratur, skikk og bruk, høytider, bygningskunst, fest og tradisjon i en nordisk kontekst gjennom hundrevis av generasjoner. Dette har med vår identitet og tilhørighet å gjøre - og det er dette som skaper et fellesskap og dermed et trygt og troverdig samfunn! Merk dere det!"

Det var jo synd at forfatteren brant inne med sitt lange innlegg om hva som er norsk kultur og ikke, men her får vi i alle fall en fin leksjon i norske oppfinnelser gjennom tidene. Man kan bare fastslå at det som står i dagens historiebøker er feil, for Norge var sivilisasjonens vugge. :!:

Lenke til kommentar
"Når det gjelder hva som er norsk kultur, så hadde jeg egentlig tenkt å skrive en lengre artikkel om dette, men så kom jeg over en kortere men meget god formulering som en meningsfelle og byfrende ytret i denne sammenheng: ”Norsk kultur er summen av våre skikker og omgangsformer, språket, sanger, dikt, litteratur, skikk og bruk, høytider, bygningskunst, fest og tradisjon i en nordisk kontekst gjennom hundrevis av generasjoner. Dette har med vår identitet og tilhørighet å gjøre - og det er dette som skaper et fellesskap og dermed et trygt og troverdig samfunn! Merk dere det!"

Det var jo synd at forfatteren brant inne med sitt lange innlegg om hva som er norsk kultur og ikke, men her får vi i alle fall en fin leksjon i norske oppfinnelser gjennom tidene. Man kan bare fastslå at det som står i dagens historiebøker er feil, for Norge var sivilisasjonens vugge. :!:

Hehehehe..det artige er at gjennom alle de hundrede år så har samfunn byttet kultur seg i mellom. Når man først så fiolinens forfedre f.eks så var det en nordmann som sa: "sattan, sånn må jeg ha meg og".

Det er ytterst få ting et land har kun for seg selv.

Men, et kanskje mer underfundig paradoks er at de som utøver sine yrker gjennom det nordiskforsvar mener at de beskytter er som ofte veldig åpne for impulser og andre syn innen kulturyrker. En musiker vil kjenne en god låt på hvilken som helst intstrument f.eks.

Lenke til kommentar

Nå orker jeg ikke lese igennom hele tråden, sikkert ikke intelligent nok for å sjønne poenget” Man kan være mot all type raseblanding. Uannsett er de kuken som prater når det gjelder hvem man skal parre seg med. Man liker all slags fitte …

Lenke til kommentar

Tilbake til trådtema må jeg bare si at når jeg leser argumenter skrevet av eugenikkforkjempere blir jeg først redd, så lettet over at slike holder seg til internett.

Men for å svare på emnet, nei jeg er ikke motstander av raseblanding på noe som helst vis.

Lenke til kommentar

Jeg hadde tatt tråden seriøs men jeg er ganske sikker i min sak når jeg påstår at trådstarter bare er en eller annen ureflektert person som ikke er sosial og derfor har en uvane for å kalle for eksempel fotballspillere "dumme".

"videreføre den menneskelige sivilisasjon". Du er klar over at vi allerede har eksistert i flere tusen år?? Intelligensnivåene til dine forfedre har nok vært forskjellige flere hundre ganger!

Tankegangen din avler jo profilering og generalisering!

Måler du suksess i utdannelse og lønnsjekk? Du refererte nettopp til folk som mislykkede! Jesus! Hva har det med intelligensnivå å gjøre uansett?

Endret av Narsissisten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...