Gå til innhold

Jeg er motstander av raseblanding - Er du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrydde mindre intelligente vil være å skyte seg selv i foten. Hvem skal snekre huset ditt? "Intelligente mennesker" (dvs. akademisk utdannede folk) tørr jo ikke en gang ta i en hammer, fordi det kan skade deres verdighet, samtidig som de fleste er for kunnskapsløse om det å bygge hus, at de ikke vil få det til. Samtidig, kjære trådstarter, synes jeg det er ganske lavmål å bruke ordet "rase" om grad av intelligens. Det er ikke særlig intelligent ordbruk.

 

Enn alle de supersmarte som av genmessige årsaker får kreft og dør når de er 40? De burde jo også utryddes. Alle med arvelige sykdommer og nedsatt immunitet. Hurramegrudt.

 

Jeg er også for at de mest intelligente menneskene skal styre verden med sin kompetanse, men at mindre heldige mennesker bevisst utryddes er idiotisk. La de dø av seg selv, i alle fall.

Lenke til kommentar
Det er tross alt barn av motiverte, suksessfulle og/eller visjonære som har skapt dagens samfunn.

 

 

Du mener det ja? Du mener at ingen andre av oss her i samfunnet bidrar til noe? Da har du tatt jævlig feil.

 

Hva hadde topp akademikere gjort uten søplemenn? Hva hadde de gjort uten lærere som får vanlig lærer lønn?

 

Jeg kan fortsette sånn her i flere dager. De har ikke en dritt å si utifra at de alltid må ha noen til å hjelpe dem.

 

Kanskje en topp utdannet arkitekt tegner verdens heftigste byggning i dine øyne. Men egentlig gjør han en liten tegnejobb enhver snekker kan gjøre. Og ikke nok med det, snekker'n kan faktisk bygge det han tegner.

 

:INYOURFACE:

 

i fjeset?

Er det kun akademikere som er eller kan være motiverte og suksessfulle eller visjonære?

Hvis du føler at man ikke kan være noe av dette uten av å ha godt et par år på et universitet så er det vel heller noe med selvfølelsen din som må revurderes.

 

En arkitekt er ikke bare tegning. Det sier litt om deg hvis du skulle tro det. En arkitekt tegner og beregner hus/byggninger/anlegg sammen med ingeniører og fagarbeidere. Det finnes selvsagt dårlige og gode arkitekter, såvel som det samme innen tømrerfaget (snekker er betegnelsen for finere byggearbeid).

 

Dagens Norge er skapt av en etterkrigsgenerasjon som hadde visjonære tanker om hvordan de ønsket sitt samfunn. Tatt i betraktning tiden mellom verdenskrigene, og de ønsket at deres barn skulle ha et bedre samfunn enn de selv hadde. Akademikere såvel som verkstedsarbeideren.

Lenke til kommentar
er 100% imot raseblanding, se bare for dere framtidem som mange forskere frykter, det fins ingen hvite eller svarte eller gule lengre, bare en planet med mulatter uten den enorme forsjellen i kulter eller andre ting som immunsystem osv..lista er lang. ser selvsagt den at hvem som helst kan bli forelsket i hverandre, vi må bare prøve og bevare mangfoldet!!!

 

 

Kulter? Antar det er kultur du mener.

Kultur er dog rimelig geografisk betinget. Ikke så veldig genetisk.

Og angående immunsystem så er det vel blanding av gener som er det beste forsvar.

Ikke "ensrettting" av genene.

For med en fulkommen "ensretting" av gener vil medføre at alle vil dø hvis det kommer en sykdom som utnytter denne "ensrettingen". Det er variasjonene i genene som medfører at vi mennesker ikke dør ut alle som en under en pandemi f.eks.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke en motstander av dette. Det ville heller ikke gjort meg noe om "den hvite rase" ble en minoritet. Det er for meg fullstendig likegyldig. Jeg er derimot ikke likegyldig til de som mener en rase er overlegen en annen, for det er rasisme.

 

Det overrasker meg stadig hvor lite rasjonelle dere som støtter etnisk rensning av de forskjellige såkalte "germanske folkeslag" og andre europeiske etnisiteter tenker, hvis jeg hadde gått inn for å etnisk rensning av Afrikas befolkning ville dere fordømmet meg, men når det er "de hvite" (feilaktig begrep, det finnes et stort antall "hvite etnisiteter) det gjelder, er det plutselig greit.

 

Det dere støtter er renspikket rasisme, dere kjemper mot at "hvite mennesker" skal få beholde sine hjemland, men hevder samtidig å kjempe mot imperalisme, på tide å våkne opp? Dere kjemper for imperialisme så lenge det er "ikke-hvite" som utfører den, dere mener det er greit at "ikke-hvite" utfører handlinger dere fordømmer "hvite mennesker" for, dere mener således indirekte at "ikke-hvite" er overlegne, om dette ikke er rasisme vet ikke jeg.

 

Utifra måten du skriver på skulle en tro at man blir pålagt eller tvunget til å få barn med mennesker utenfor sin egen rase. I økonomitimene på ungdomsskolen lærte vi om begrepene "tilbud og etterspørsel". Menn og kvinner etterspør en partner, og vedkommende tilbyr varene.

Lenke til kommentar
En annen ting er at myndighetene prioriterer såkalt 'unge enslige' som i 90% av tilfellene er gutter (som ikke kan identifisere seg selv) og hvordan kommer det til å gå et lite stykke nedover veien når disse skal begynne og prøve å få seg kjæreste og eventuelt barn, jo de kommer til å konkurrere med de som allerede er her, ergo det kommer til å bli mangel på kvinner, noe som igjen kommer til å føre til seksuell frustrasjon som igjen alt for ofte fører til voldtekter fra våre nye landsmenn.

 

Ukritisk innvandring er et overgrep mot nordmenn, både kvinner og menn

Vel, nå tror jeg ikke seksuell frustrasjon blant etniske nordmenn har ført til noe særlig mange voldtekter... Når du ser at nesten alle anmeldte overfallsvoldtekter stort sett blir begått av innvandrere, så vet du hvor problemet ligger.

 

Og et annet problem i denne "konkurransen" du prater om, er jo at det i dag er så mange pinglete nordmenn som tillater at utelendinger kommer hit og forsyner seg, enten det dreier seg om voldtekt eller ikke voldtekt. Det eneste man er god for stort sett, er å sitte på forum på internett å lire av seg en masse innestengt frustrasjon...

 

Egentlig veldig pinlig.

Endret av GisleLarsen
Lenke til kommentar

Vel, en måte å få respekt på (eller utelukkende positiv anerkjennelse, som jeg liker å kalle det) er å opptre korrekt i forhold til de lovene som er satt, være demokratisk og tolerant for andre mennesker, og mottakelig for at samfunn og verden er i konstant endring.

Så langt har ingen partier klart dette, og således har de ikke min "respekt". Alle har svin på skogen, selv de som sier de ikke har noe å skjule.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
er 100% imot raseblanding, se bare for dere framtidem som mange forskere frykter, det fins ingen hvite eller svarte eller gule lengre, bare en planet med mulatter uten den enorme forsjellen i kulter eller andre ting som immunsystem osv..lista er lang. ser selvsagt den at hvem som helst kan bli forelsket i hverandre, vi må bare prøve og bevare mangfoldet!!!

Du følgte tydelegvis ikkje med på naturfagen. Gen blir arva ANTEN ELLER slik Lise04 forklarte. Sjølv om du får ei blanding av mor di og far din sine gen når gamenta fusjonerast, så er det ANTEN far din sitt ELLER mor di sitt som blir uttrykt. Dette er noko Mendel viste på 1800-talet, og det er ingen basis i biologien for å snakke om at ein mister mangfaldet ved blanding. Tvert om så aukar ein mangfaldet fordi genpoolen blir større, og mangfald er veldig viktig.

Lenke til kommentar
En annen ting er at myndighetene prioriterer såkalt 'unge enslige' som i 90% av tilfellene er gutter (som ikke kan identifisere seg selv) og hvordan kommer det til å gå et lite stykke nedover veien når disse skal begynne og prøve å få seg kjæreste og eventuelt barn, jo de kommer til å konkurrere med de som allerede er her, ergo det kommer til å bli mangel på kvinner, noe som igjen kommer til å føre til seksuell frustrasjon som igjen alt for ofte fører til voldtekter fra våre nye landsmenn.

 

Ukritisk innvandring er et overgrep mot nordmenn, både kvinner og menn

Vel, nå tror jeg ikke seksuell frustrasjon blant etniske nordmenn har ført til noe særlig mange voldtekter... Når du ser at nesten alle anmeldte overfallsvoldtekter stort sett blir begått av innvandrere, så vet du hvor problemet ligger.

 

Og et annet problem i denne "konkurransen" du prater om, er jo at det i dag er så mange pinglete nordmenn som tillater at utelendinger kommer hit og forsyner seg, enten det dreier seg om voldtekt eller ikke voldtekt. Det eneste man er god for stort sett, er å sitte på forum på internett å lire av seg en masse innestengt frustrasjon...

 

Egentlig veldig pinlig.

I forrige underpunkt presenterte utvalget noen undersøkelser som sier noe om omfanget av voldtekt. På bakgrunn av disse undersøkelsene estimerte utvalget at det hvert år begås mellom 8000 og 16000 voldtekter og voldtektsforsøk her i landet.

 

http://www.regjeringen.no/nn/dep/jd/Dokume....html?id=497719

 

 

Forøvrig så anbefaler jeg at alle som er opptatt rasehygiene ikke strekker seg lengre enn kusinene deres når de skal videreføre genene sine videre. Problem solved!

Lenke til kommentar
Forøvrig så anbefaler jeg at alle som er opptatt rasehygiene ikke strekker seg lengre enn kusinene deres når de skal videreføre genene sine videre. Problem solved!

 

 

hehehe

Og der avsluttet du egentlig denne diskusjonen med å påse hvor tåpelig dette med "rase" og "redde den norske rase" osv egentlig er.

Lenke til kommentar
I forrige underpunkt presenterte utvalget noen undersøkelser som sier noe om omfanget av voldtekt. På bakgrunn av disse undersøkelsene estimerte utvalget at det hvert år begås mellom 8000 og 16000 voldtekter og voldtektsforsøk her i landet.[/i]

 

http://www.regjeringen.no/nn/dep/jd/Dokume....html?id=497719

 

 

Forøvrig så anbefaler jeg at alle som er opptatt rasehygiene ikke strekker seg lengre enn kusinene deres når de skal videreføre genene sine videre. Problem solved!

Hvor står det at det er "seksuell frustrasjon" som ligger bak?

Lenke til kommentar
I forrige underpunkt presenterte utvalget noen undersøkelser som sier noe om omfanget av voldtekt. På bakgrunn av disse undersøkelsene estimerte utvalget at det hvert år begås mellom 8000 og 16000 voldtekter og voldtektsforsøk her i landet.[/i]

 

http://www.regjeringen.no/nn/dep/jd/Dokume....html?id=497719

 

 

Forøvrig så anbefaler jeg at alle som er opptatt rasehygiene ikke strekker seg lengre enn kusinene deres når de skal videreføre genene sine videre. Problem solved!

Hvor står det at det er "seksuell frustrasjon" som ligger bak?

 

Så seksuell frustrasjon fører til typiske overfallsvoldtekter, men kan ikke føre til voldtekt generelt? Seksuell frustrasjon ligger nok bak det meste slikt (som en av flere faktorer), være det overfallsvoldtekter eller "vanlige" voldtekter.

Lenke til kommentar

Voldtektsstatistikken kommer av innvandring aka raseblanding, innvandrere står for den STORE majoriteten av disse.

 

Thor Heyerdahl oppdaget at hvite folk hadde vært i amerika lenge før leiv erricsson (dette er selvsagt noe som ikke blir belyst da det ikke "passer inn" i historien fra et sosial-darwinistisk hubba-bubba perspektiv), de er faktisk funnet hvite mennesker kina også, gjett hva, de hadde blondt hår og blå øyne.

 

Å tro at våre innvandrere skal bli til ariere over en kort periode uten genetisk innblanding er i likestilt med å tro på julenissen.

Lenke til kommentar
Voldtektsstatistikken kommer av innvandring aka raseblanding, innvandrere står for den STORE majoriteten av disse.

 

Thor Heyerdahl oppdaget at hvite folk hadde vært i amerika lenge før leiv erricsson (dette er selvsagt noe som ikke blir belyst da det ikke "passer inn" i historien fra et sosial-darwinistisk hubba-bubba perspektiv), de er faktisk funnet hvite mennesker kina også, gjett hva, de hadde blondt hår og blå øyne.

 

Å tro at våre innvandrere skal bli til ariere over en kort periode uten genetisk innblanding er i likestilt med å tro på julenissen.

 

Flere rapporterte overfallsvoldtekter ja, ettersom disse i langt større grad blir rapportert. Som linket ovenfor så har 30 overfallsavoldtekter blitt begått, men man antar at rundt 8000-16000 voldtekter forekommer hvert år bare i Norge. Voldtekt er et ganske "utbredt fenomen" uavhengig av innvandring.

 

Selvfølgelig, folkevandringer har foregått i store omfang rundt på denne kloden i all den tid. Så hvis det har vært langt mer lyshudede mennesker der, så er ikke det akkurat noe sjokk.

 

Det er selvfølgelig ikke snakk om kort tid og tviler egentlig på at de blir indo-iranere av å bo her i skandinavia.

Lenke til kommentar

Innvandringen har iallefall ikke hjulpet på voldtektsstatistikken i positiv retning, det er ikke lange tiden siden at voldtekt var førstesidenyheter i norge, vi trenger ikke gå lengere tilbake enn til begynnelsen av 80-tallet.

 

Uansett så er innvandrere overrepresentert til tusen, dette er en direkte konsekvens av all hyllest om det "multikulturelle paradiset" vi ble lovet av våre folkevalgte og den konstante hjernevaskingen fra media.

Endret av Ebeneser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...