Gå til innhold

Jeg er motstander av raseblanding - Er du?

Anbefalte innlegg

Ser at flere her på forumet er imot raseblanding og innvandring. Det er jeg også, men jeg min definisjon på raser her er litt annerledes. Jeg skiller raser etter intelligensnivå og fysisk funksjonalitet.

Hvorfor bruke begrepet rase på en helt annen måte enn alle andre? Det minsker bare forståelsen.

Jeg vil ikke se dumme bimbomenn få barn med intelligente suksessfulle kvinner og vica versa.

Dette betyr at jeg vil heller se en intelligent suksessfull hvit kvinne med en iraner med doktorgrad enn en hvit lagermedarbeider....

Jeg hadde også foretrukket om folk uten vitnemål fra videregående eller andre mislykkede ikke fikk barn med likesinnede. Dette er det beste for menneskehetens utvikling. Det er tross alt barn av motiverte, suksessfulle og/eller visjonære som har skapt dagens samfunn.

Hvis man først skulle ha begynt å avle frem bestemte trekk i mennesker er ikke intelligens det jeg hadde prioritert høyest. Ja, intelligens står for økonomisk vekst og teknologisk utvikling, men dette korrelerer ikke nødvendigvis med lykke. Et samfunn der alle er dyrket frem som intelligente vil altså ikke nødvendigvis føre til at det blir et samfunn hvor alle er mer lykkelige.

Hvis man derimot hadde dyrket lykke, ved å få de som har høyest medfødt lykkenivå til å få barn med andre med det samme, vil vi få et samfunn hvor flere nyter livet, og som en konsekvens av at flere er glade vil også mange andre bli det. Det er faktisk forsket på hvor smittsomt glede er, og det viser seg at man påvirkes av lykkenivået til sine venners venner. Jeg er ihvertfall av den oppfatningen at hvis et liv skal være verdt å leve må det være fordi den som lever det nyter det på en eller annen måte.

Men samtidig blir det jo latterlig å ignorere sosiale påvirkninger. Du legger veldig stor vekt på biologien og får dermed et veldig forenklet bilde av virkeligheten. Sannheten er at intelligens delvis formes i oppveksten og at individer er istand til å forandre på vaner som er negative. Altså kan en underachiever, med tilstrekkelig motivasjon, snu livet sitt rundt og bli suksessfull. Det blir for enkelt å hevde at man i praksis kan vite om noen vil bli suksessfulle i unnfangelsesøyeblikket, det er så uendelig mange påvirkninger som kan dra det hele i den ene eller andre retningen, både under oppveksten og senere i voksenlivet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er 100% imot raseblanding, se bare for dere framtidem som mange forskere frykter, det fins ingen hvite eller svarte eller gule lengre, bare en planet med mulatter uten den enorme forsjellen i kulter eller andre ting som immunsystem osv..lista er lang. ser selvsagt den at hvem som helst kan bli forelsket i hverandre, vi må bare prøve og bevare mangfoldet!!!

Lenke til kommentar
er 100% imot raseblanding, se bare for dere framtidem som mange forskere frykter, det fins ingen hvite eller svarte eller gule lengre, bare en planet med mulatter uten den enorme forsjellen i kulter eller andre ting som immunsystem osv..lista er lang. ser selvsagt den at hvem som helst kan bli forelsket i hverandre, vi må bare prøve og bevare mangfoldet!!!

Ergo bør ikke kulturer blandes? Da regner jeg med at du kun spiser vassgraut og pinnekjøtt, samt aldri ser amerikansprodusert TV? Betyr mangfold at alle ulike kulturer bør holdes separert, for å bevare deres egenart? Dette her er sprøyt og virker sårende på dem som har en kjærest med en annen hudfarge, skal de få dårlig samvittighet fordi de ikke holder sin rase ren?

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle hun?

Fordi hun er født i dette landet og har en arv å ta vare på. Fordi hun ikke vil at Norge skal opphøre.

Om man mener at vår etnistet ikke burde eksistere, så blir det jo ens egen sak, men jeg er altså av den motsatte mening. Blir det for mange av andre etnisiteter, så vil vår egen etnistet forsvinne. Og det er jo synd.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det synd? Har det noe å si hvilken hudfarge folk har?

Vel, jeg vil ikke at hele menneskeheten skal være én kultur og én etnisitet, slik noen vil. Jeg vil ikke at vi skal ende opp som slaverarbeidende massemennesker for en globalisert høyfinans.

Gjør det meg til rasist? Nei. Har jeg noe imot folk fordi de har annen hudfarge? Nei.

Jeg forbeholder meg bare retten til å ønske å bevare vår egen folkelige etnisitet. Og den skal vi bevare.

Lenke til kommentar
Vel, jeg vil ikke at hele menneskeheten skal være én kultur og én etnisitet, slik noen vil. Jeg vil ikke at vi skal ende opp som slaverarbeidende massemennesker for en globalisert høyfinans.

Gjør det meg til rasist? Nei. Har jeg noe imot folk fordi de har annen hudfarge? Nei.

Jeg forbeholder meg bare retten til å ønske å bevare vår egen folkelige etnisitet. Og den skal vi bevare.

Hva i all verden har det med raseblanding å gjøre? Om hele menneskerasen er en eneste stor smørje av kultur og raser så får vi økt forståelse, toleranse og respekt for hverandre. Bare se på new york, raser og kulturer fra hele verden er samlet der og det er USA's fredeligste by, kulturellt og etnisk sett. Ingen kulturkræsj og ingen diskriminering.

Jeg ser bare ikke noe problem med å ha en etnisitet og altomspennende kultur. Det er jo ingen som stopper deg fra å spise pinnekjøtt og å gå på ski.

Lenke til kommentar

Det vil alltid være områder der det bor flere etnisiteter, slik som New York. Men det er på et helt annet sted og med en helt annen historie enn vår. Og man kan vel ikke kalle New York noe særlig fredelig heller... Norge er (fremdeles) langt fredeligere, for å si det sånn.

Vi kan godt ha respekt for hverandre uten å ødelegge nasjonalstatene, ikke sant?

Lenke til kommentar

Jeg har lest første post i denne tråden om og om igjen, og er pinlig berørt av at trådstarter ser ut til å ta utgangspunkt i evolusjonsteorien som en unnskyldning for sine ignorante syn på andre mennesker. Både trådstarter og flere andre har satt seg på en enormt høy hest uten å bry seg om å argumentere for sine "teorier", og bruker kun sin egen påståtte intelligens som argument.

For det første: Ikke alle er heldige nok til å kunne ta en høyere utdannelse. Skole er dyrt og tidkrevende, kanskje de fikk familie i ung alder og må utsette utdannelse osv. Ingenting er svart-hvitt i denne verden, du må da kunne se nyansene?

Trådstarter bruker IQ og utdannelse som argumenter mot "raseblanding"(latterlig å bruke dette ordet i denne sammenhengen), og ser ikke ut til å skjønne at en IQ-test er en elendig måte å måle menneskeverd på.

Jeg regner med at løsningen på dette "problemet" er å sette kyskhetsbelte på alle innbyggerene og gi dem nøkkelen først når de har oppnådd høyere utdannelse og har fått høy poengsum på en IQ-test?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner simpelthen ikke hva som er så farlig hvis man begrenser innvandringen og lar Norge ha en hvit majoritet inn i evigheten, hvorfor er det så mange som er motstander av dette? vi har jo vært et hvitt land og i over tusen år og det har gått bra, faktisk jævlig bra inntil vi begynte med multikulturen, inntil den tid så var begrep som gjengvoldtekt totalt ukjent, og dette ønsker folk mere av? meget egoistisk og lite fremsynt tankegang vil jeg si, med mindre det er en undeliggende agenda eller hat bak disse meningene.

Raser og kulturer er forskjellige, det er det bare å finne seg i, ukritisk blanding av raser og kultur fører bare til elendighet, ran, voldtekt, overfall og mere idioti (fra den innvandrende part) som våre "folkevalgte" burde ha forutsett før de satte i gang dette tankeeksperimentet om at vi alle er like.

Over hundre nordmenn har blitt drept av innvandrere, en nordmann har drept en innvandrer og da gikk hele norge i tog mot rasisme.

Fortsetter vi nedover samme bane så er det den sikre død for vår rase

Lenke til kommentar

En annen ting er at myndighetene prioriterer såkalt 'unge enslige' som i 90% av tilfellene er gutter (som ikke kan identifisere seg selv) og hvordan kommer det til å gå et lite stykke nedover veien når disse skal begynne og prøve å få seg kjæreste og eventuelt barn, jo de kommer til å konkurrere med de som allerede er her, ergo det kommer til å bli mangel på kvinner, noe som igjen kommer til å føre til seksuell frustrasjon som igjen alt for ofte fører til voldtekter fra våre nye landsmenn.

Ukritisk innvandring er et overgrep mot nordmenn, både kvinner og menn

Endret av Ebeneser
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Hva i all verden har det med raseblanding å gjøre? Om hele menneskerasen er en eneste stor smørje av kultur og raser så får vi økt forståelse, toleranse og respekt for hverandre. Bare se på new york, raser og kulturer fra hele verden er samlet der og det er USA's fredeligste by, kulturellt og etnisk sett. Ingen kulturkræsj og ingen diskriminering.

Jeg ser bare ikke noe problem med å ha en etnisitet og altomspennende kultur. Det er jo ingen som stopper deg fra å spise pinnekjøtt og å gå på ski.

I New York er det fleire tusen mord i året, det har blitt kåra til ein av verdens farligste by å bu i.

Vi får ikkje meir respekt for kvarandre om vi er ein rase og kultur, berre sjå på skulane som eksempel. Ungane mobba kvarandre over dei minste ting, til og med om dei er same rase. Viss alle hadde ein rase og kultur ville vi funne noko anna å slåst om.

Eg ser eit stort problem viss Nordmenn dør ut. Men det verste er jo at det berre er oss her i vesten som skal lide under den forbanna innvandringa, og resten av verden slepp det problemet. Den einaste rasen som faktisk kjem til å forsvinne er den kvite rase.

Lenke til kommentar
I New York er det fleire tusen mord i året, det har blitt kåra til ein av verdens farligste by å bu i.

Nei. De siste årene har mordraten i New York City ligget på rundt 500, noe som ikke er så ille for en by med rundt 8,3 millioner innbyggere.

Eg ser eit stort problem viss Nordmenn dør ut. Men det verste er jo at det berre er oss her i vesten som skal lide under den forbanna innvandringa, og resten av verden slepp det problemet. Den einaste rasen som faktisk kjem til å forsvinne er den kvite rase.

Grunnen til at vi må "lide under den forbanna innvandringa" er jo fordi våre leveforhold er så mye bedre enn andre land sine. Det at folk søker seg til bedre land å bo i er da ikke noe de kan klandres for. Og våre gener forsvinner ikke hvis vi får barn med asiater eller afrikanere, de kombineres med deres gener.

Lenke til kommentar

Vi får ikkje meir respekt for kvarandre om vi er ein rase og kultur, berre sjå på skulane som eksempel. Ungane mobba kvarandre over dei minste ting, til og med om dei er same rase. Viss alle hadde ein rase og kultur ville vi funne noko anna å slåst om.

Det er kriminalitet i new york ja, men den kommer ikke fra kulturforskjeller og rasehat. Den kommer fra fattighet.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner simpelthen ikke hva som er så farlig hvis man begrenser innvandringen og lar Norge ha en hvit majoritet inn i evigheten, hvorfor er det så mange som er motstander av dette?

Jeg er ikke en motstander av dette. Det ville heller ikke gjort meg noe om "den hvite rase" ble en minoritet. Det er for meg fullstendig likegyldig. Jeg er derimot ikke likegyldig til de som mener en rase er overlegen en annen, for det er rasisme.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke en motstander av dette. Det ville heller ikke gjort meg noe om "den hvite rase" ble en minoritet. Det er for meg fullstendig likegyldig. Jeg er derimot ikke likegyldig til de som mener en rase er overlegen en annen, for det er rasisme.

Det overrasker meg stadig hvor lite rasjonelle dere som støtter etnisk rensning av de forskjellige såkalte "germanske folkeslag" og andre europeiske etnisiteter tenker, hvis jeg hadde gått inn for å etnisk rensning av Afrikas befolkning ville dere fordømmet meg, men når det er "de hvite" (feilaktig begrep, det finnes et stort antall "hvite etnisiteter) det gjelder, er det plutselig greit.

Det dere støtter er renspikket rasisme, dere kjemper mot at "hvite mennesker" skal få beholde sine hjemland, men hevder samtidig å kjempe mot imperalisme, på tide å våkne opp? Dere kjemper for imperialisme så lenge det er "ikke-hvite" som utfører den, dere mener det er greit at "ikke-hvite" utfører handlinger dere fordømmer "hvite mennesker" for, dere mener således indirekte at "ikke-hvite" er overlegne, om dette ikke er rasisme vet ikke jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...