Gå til innhold

Jeg er motstander av raseblanding - Er du?


Anbefalte innlegg

Ser at flere her på forumet er imot raseblanding og innvandring. Det er jeg også, men jeg min definisjon på raser her er litt annerledes. Jeg skiller raser etter intelligensnivå og fysisk funksjonalitet.

 

Jeg vil ikke se dumme bimbomenn få barn med intelligente suksessfulle kvinner og vica versa.

 

Dette betyr at jeg vil heller se en intelligent suksessfull hvit kvinne med en iraner med doktorgrad enn en hvit lagermedarbeider....

 

Jeg hadde også foretrukket om folk uten vitnemål fra videregående eller andre mislykkede ikke fikk barn med likesinnede. Dette er det beste for menneskehetens utvikling. Det er tross alt barn av motiverte, suksessfulle og/eller visjonære som har skapt dagens samfunn.

Endret av Furiae
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er da ikke imot raseblanding? Jeg ser poenget bak at du ønsker de beste genene skal videreføres, men det er da akkurat det motsatte, det er jo faktisk såkalt "raseblanding" nettopp for å få det beste ut av individene.

 

Nei. Jeg anser folk med høy intelligens som en annen rase en de med lav intelligens. I dyreverdenen brukes rase for å skille mellom dyr som har forskjellige evner, ikke farger. Og det gjør jeg også.

 

Det er tilnærmet alltid intelligente mennesker som får det til her i livet. Det er en grunn til at Newton og Einstein ikke ble lagermedarbeidere. Det er en grunn til at nettopp Mozart med en IQ på 165 og ikke "dumme" Sex Pistols regnes som en av historiens aller største musikere.

 

Derfor mener jeg at det må være en genetisk forskjell som skiller intelligente og mindre intelligente. OG ergo har vi en rase.

Lenke til kommentar

Intelligens kommer ikke bare fra gener, men også i stor grad fra oppvekst og miljø. Enhver søppelkjører kan bli smart om han bare leser nokk. I steden for å nekte folk å ha barn med hvem de vil så er det vel smartere å gjøre utdanning og informasjonssamling enklere, noe vi i stor grad har gjort med oppfinnelsen av internett.

Lenke til kommentar

Trådstarter: Hva hvis vi da "faser ut" de med lavest IQ/lagermedarbeidere? Hvor givende vil det være med et samfunn der du har superintelligente mennesker i alle ledd? Et samfunn har jo behov for at noen tar seg av de mindre intellektuelt krevende oppgavene... Barn av mennesker uten vitnemål fra vgs o.l. vil da kunne være i stand til å bidra positivt til verden.

Endret av J-Core
Lenke til kommentar

En rase kan vel ikke defineres kun på bakgrunn av intelligens. Rase er en helt drøøs med likheter, alt fra hudfarge, hodeskalleform, antall hvite, grå og svarte muskelceller, beinform/struktur, noen raser har bein som andre ikke har.

 

Ergo, så er ikke du per definisjon mot raseblanding, du er for eugenikk i ekstrem form. Edit for link: Eugenikk

Endret av Flack90
Lenke til kommentar
Under multikulturen så er det kun hvite nasjoner som lider og kun hvite folk som står i fare for å bli utryddet.

 

Jeg er mot organisert raseblanding hvilken den nåværende innvandringspolitkken er et skoleeksempel på.

 

For noe tull. Noen av de beste forskerne og industrilederne i USA har en mørk hudfarge. De har alle en høy intelligens til felles.

 

En rase kan vel ikke defineres kun på bakgrunn av intelligens. Rase er en helt drøøs med likheter, alt fra hudfarge, hodeskalleform, antall hvite, grå og svarte muskelceller, beinform/struktur, noen raser har bein som andre ikke har.

 

Ergo, så er ikke du per definisjon mot raseblanding, du er for eugenikk i ekstrem form. Edit for link: Eugenikk

 

 

Intelligente mennesker er mindre aggressive enn mindre intelligente, de har en høyere indre motivasjon, er langt mer selv-disiplinerte, har bedre hukommelse, en bedre forståelsesevne, og de kan se strukturer og mønstre langt raskere enn "dumme."

Lenke til kommentar
Intelligente mennesker er mindre aggressive enn mindre intelligente, de har en høyere indre motivasjon, er langt mer selv-disiplinerte, har bedre hukommelse, en bedre forståelsesevne, og de kan se strukturer og mønstre langt raskere enn "dumme."

 

Ja, det er mulig det, men uansett hvordan du ser på det så blir de ikke en rase! Smarte mennesker er ikke en rase!

Lenke til kommentar
Under multikulturen så er det kun hvite nasjoner som lider og kun hvite folk som står i fare for å bli utryddet.

 

Jeg er mot organisert raseblanding hvilken den nåværende innvandringspolitkken er et skoleeksempel på.

 

For noe tull. Noen av de beste forskerne og industrilederne i USA har en mørk hudfarge. De har alle en høy intelligens til felles.

 

Eh, svaret ditt er en respons til mitt innlegg på hvilken måte?

 

For noe tull right back at ya

 

forøvrig tror jeg du kan ha godt av å lese denne http://en.wikipedia.org/wiki/Affirmative_action

Endret av Ebeneser
Lenke til kommentar

Tja.. en har mange former for intelligens.. logisk, rom, språk, emosjoner osv.

 

Kan ta et eksempel.. mora mi er dum som et brød når det kommer til matematikk, bare fatter'n lyver overbevisende på enkle regnestykker så biter hun på. Dog så eier ikke fatter'n empati og er nesten skadd i følge mutter'n.

 

Begge er dyktige på sine områder, mutter'n får skryt for at hun er ei flink barnehagetante, fatter'n er chief engineer og alt hva det innebærer.

 

Husken og resonneringen på de to er vidt forskjellig, men de kommer som regel til enighet. Synes trådstarter skisserer opp litt grovt, men det er vel for å skape debatt og ikke bare provosere?

 

Hvordan ser trådstarter på seg selv angående temperament? Slik jeg ser det så er det sakens kjerne, da kan en nesten snakke om forskjellige raser (kulturer).

Lenke til kommentar
Trådstarter: Hva hvis vi da "faser ut" de med lavest IQ/lagermedarbeidere? Hvor givende vil det være med et samfunn der du har superintelligente mennesker i alle ledd? Et samfunn har jo behov for at noen tar seg av de mindre intellektuelt krevende oppgavene... Barn av mennesker uten vitnemål fra vgs o.l. vil da kunne være i stand til å bidra positivt til verden.

ingen anti rase-blandings folk som føler for å svare på den?

 

 

prøver på ingen måte å være usaklig, bare lurer, hvilken akademiske prestasjoner har du selv, Furiae?

 

veldig mye som skjer etter fødselen som innvirker stort på prestasjoner og intelligens.

Endret av datastol
Lenke til kommentar
Nei, det er alle de som driver med yrkesfag som holder liv i verden, men akademikerne lar oss gå videre!

 

Ja. Men hvordan skal vi velge, da? De dumme som holder liv i verden kan jo komme til å demonstrere ved å beholde produktene og tjenestene sine for seg selv. Da dør de intelligente supermenneskene med vitnemål fra videregående ut, da.

Lenke til kommentar
Du er da ikke imot raseblanding? Jeg ser poenget bak at du ønsker de beste genene skal videreføres, men det er da akkurat det motsatte, det er jo faktisk såkalt "raseblanding" nettopp for å få det beste ut av individene.

 

Nei. Jeg anser folk med høy intelligens som en annen rase en de med lav intelligens. I dyreverdenen brukes rase for å skille mellom dyr som har forskjellige evner, ikke farger. Og det gjør jeg også.

 

Det er tilnærmet alltid intelligente mennesker som får det til her i livet. Det er en grunn til at Newton og Einstein ikke ble lagermedarbeidere. Det er en grunn til at nettopp Mozart med en IQ på 165 og ikke "dumme" Sex Pistols regnes som en av historiens aller største musikere.

 

Derfor mener jeg at det må være en genetisk forskjell som skiller intelligente og mindre intelligente. OG ergo har vi en rase.

 

Kremt.. Så du mener at personer som er glad i hardt fysisk arbeid fremfor kontorarbeid er uintelligente? Da er du velkommen til å bli med meg på jobb for å revurdere ditt syn. Mest trolig hadde ikke du klart en hel dag.

 

Et slikt innlegg er utrolig provoserende, og det lemner ikke tvil om at du muligens kan tilhøre det som kalles for det øvre soiale lag. Per def. bortskjemt.

 

Dette minner nesten litt om mora som var hysterisk for at ungen hennes skulle sendes til Bardufoss på militærtjeneste fordi det bare var usiviliserte uintelligente barbarer der.

 

Jeg personlig tror det ville vært verre for menneskerasen å avles videre av foreldre med et slikt syn, enn mindre "intelligente" personer som er full av kjærlighet og omtanke. Det sier nemlig ikke alt om hvilke gener som avles videre. Og det er heller ikke slik at gener bare blir dårligere og dårligere. Tvert imot blir de bedre og bedre. Det er naturens gang for å hindre at vi dør ut.

 

Jeg tror du må revurdere ditt syn her totalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...