Gå til innhold

Jobb på McDonalds? Intervju?


Anbefalte innlegg

17 år gutt her, jeg bare lurer på noen småting. De ringte fra McDonalds for litt siden og sa de hadde fått søknaden min (som jeg sendte for en måned siden) og ville at jeg skulle komme på intervju fredag neste uke. Jeg sa selvfølgelig ja takk. Men jeg har aldri vært på jobbintervju før, aldri hatt noen jobb før egentlig, burde jeg forberede meg noe særlig til intervjuet? Hva kommer de til å spørre om?

Noen her som jobber/har jobbet på McDonalds? Hvordan er det å jobbe der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tenk deg ut svar på forhånd til det mest vanlige spørsmålene. bare søk litt på forumet.

 

hvorfor vil du jobbe her?

si noen negative sider ved deg selv.

hva er du flink til? ( her sier du helst noe som er relatert til service næringen )

hvorfor passer du til denne jobben?

osv

Lenke til kommentar

Jeg har selv jobbet hos McDonalds. Jeg fikk omtrent de spørsmålene datastol nevnte, og ikke noe særlig mer. Resten av intervjuet gikk ut på at jeg ble vist rundt og fikk en god del info om McDonalds historie og hvordan de drev osv.

 

Det er ekstremt stressende å jobbe hos McDonalds, og du må være temmelig god til å holde tungen rett i munnen. Jeg har kun stått på kjøkkenet, men ser egentlig ikke for meg at det er mindre stresende i kassen. Jeg jobbet på den største (størst omsetning, og overskudd) McDonaldsen i Norge, kan være det er roligere andre steder.

 

Er det noe annet du lurer på så skal du ikke se bort i fra at jeg svarer.

 

Edit: Ser datastol sier du skal nevne ting du er flink til som er relatert til servicenæringen. Jeg vil bare legge til at andre gode sier som er god å ha i en slik jobb er at du er god til å ta i mot beskjeder, at du jobber rask og at du er flink til å holde tungen rett i munnen.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...