Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kommer for fort under samleie


Gjest kommer for fort under samleie

Anbefalte innlegg

Gjest kommer for fort under samleie

Heisann.. Jeg har et lite "problem"..

Når meg og damen ble sammen for ca. 1 år siden så hadde vi veldig mye sex, alt fra 1-5 ganger om dagen.

 

Jeg holdt alltid ut slik at hun kunne få orgasme, dette var hvertfal det jeg prøvde på.. grunnet ikke så mye erfaring så var jeg overasket at jeg holdt ut så lenge.

 

Etterhvert som forholdet tok på tiden ble det mindre sex, og jeg holdt ikke ut like lenge.

Mye sex var det i en god del måneder, men dabbet sakte men sikkert nedover.

 

Det gikk ganske gjevnt gradevis når det gjelder hvor lenge jeg holdt.

 

De første månedene 3-6 så følte jeg at jeg hadde en viss kontroll på å holde igjen så damen kunne få orgasme.

Men nå de siste 3-4 månedene har jeg "mistet" denne kontrollen.. jeg kommer alt for fort, jeg får ikke lengre til å gi damen orgasme på første forsøk.

 

Ettersom jeg ikke har noe problem med å komme, telle til 20, så kjøre på igjen til hun kommer, er dette forresten normalt (og kunne kjøre på rett etter man har kommet)?

 

Hverfal, jeg skjønner ikke hva som skjer, hvorfor kommer jeg alt for fort nå? hvorfor har det forandret seg.

 

Er det noe jeg kan gjøre med det? noe som hjelper?

 

Tar imot alle råd og meninger!

På forrhånd takk!

-Anonym

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kommer for for pga 2 ting, den første er hvordan gjør dere det og den andre er at du er så opphissende. Det er kroppen din som bestemmer om når er det tidspunkt til det.. So meir dere holde på so er det lettare for dej å komme, for at du blir vant... så ta deg ei god tid :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest
Når du kjenner at du kommer, tenker du bare på susan boyle :thumbs:

 

Haha! :p

 

On topic:

 

Når du har sjeldnere samleie, er det lettere å komme tidligere, simpelten fordi det er mer sæd i testiklene som ønsker seg ut. I tillegg til at kroppen din får en følelse som den ikke har kjent på en stund. Derfor klarte du å holde ut over lengre tid når dere hadde så mye sex i starten av deres forhold. - Kroppen din blei "vant" til følelsen, og mindre sæd. :p

 

Er hvert fall det beste forslaget jeg kan komme med.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Marbash_*
Når du kjenner at du kommer, tenker du bare på susan boyle :thumbs:

 

Haha! :p

 

On topic:

 

Når du har sjeldnere samleie, er det lettere å komme tidligere, simpelten fordi det er mer sæd i testiklene som ønsker seg ut. I tillegg til at kroppen din får en følelse som den ikke har kjent på en stund. Derfor klarte du å holde ut over lengre tid når dere hadde så mye sex i starten av deres forhold. - Kroppen din blei "vant" til følelsen, og mindre sæd. :p

 

Er hvert fall det beste forslaget jeg kan komme med.

Lenke til kommentar
tenk om du hadde slitt med å komme.. Det hadde vært mye værre det.

Ja, men nå er det ikke dette trådstarter sliter med. Barna i afrika kan godt sulte for min del.

 

 

Men ja, å tenke på noe annet når du holder på å komme hjelper. Personlig tenker jeg på store, grå elefanter. Mindre sexy dyr kan jeg ikke tenke meg.

Lenke til kommentar

Kommer jo fortere jo lengre pause man har.

 

Spiser du noe du elsker ofte blir du lei og det smaker ikke så godt. Om du spiser det du elsker svært sjeldent smaker det himmelsk. Samma gjelder det med sex. Om du har sex sjeldnere vil det føles bedre og man kommer fortere. Har man sex ofte er det mindre godt og du nyter det noe mindre, og derfor vil det ta lengre tid før man kommer :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...