thamule Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Kva har skjedd på den fronten i det siste? Det dukker jo javnleg opp ein artikkel hos VG eller Dagbladet om at det er på vei. Nokon som veit siste nye? Endret 20. mai 2009 av thamule Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Interessant tema, men vet ikke om jeg liker tanken på å ikke kunne produsere sperm. Vil isåfall lage meg et lite lager først for å være på den sikre siden Lenke til kommentar
DMN Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Gleder meg som faen, bye bye dongs Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Gleder meg som faen, bye bye dongs ..and hellooo STDs ! Endret 22. mai 2009 av Heimdall Lenke til kommentar
thamule Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 ..and hellooo STDs ! Tja, kanskje. Men det gjeld kanskje ikkje alle. Det er egentlig utrulig at det i 2009 ikkje har komme på markedet endå. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Eneste måten p-piller for menn vil innvirke på mitt liv er når jeg og damen skal velge om jeg skal ta pillen, eller hun. Hadde jeg vært singel hadde jeg fremdeles brukt kondom. Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 P-piller for menn .. Begynte og le først. Hva er galt med kondon, pp, glemmepiller (eller hva de nå het igjen) Lenke til kommentar
thamule Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 P-piller for menn ..Begynte og le først. Hva er galt med kondon, pp, glemmepiller (eller hva de nå het igjen) Kva som er gale med kondom seier vel eigentleg seg sjølv eller? Dei såkalte glemmepillane dine er ikkje noko særleg til langvarig løysing. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Angrepillen koster vel også 300 kroner stykket. P-piller for jenter koster vel ca 300 for tre måneder. Med jenta puler mindre enn én gang i måneden så lønner det seg ikke. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 kan umulig være sunt å stappe i seg slike piller Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 De har testet det ut, 1% av de som brukte det ble sterile, fremdeles alt for høyt tall til at jeg vil bruke det. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Her ser det ut til at eg har fått svar på spørsmålet mitt. Om 5 år blir det nok å få kjøpt.. kansje... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Mannfolk er pingler. Tror enkelte av dere hadde hatt godt av å lese listen med bivirkninger som står i følgeskrivet som følger med p-pillene som damene deres stapper i seg. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Skal bli morsomt å se befruktningstatistikken da. ^^ Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 De har testet det ut, 1% av de som brukte det ble sterile, fremdeles alt for høyt tall til at jeg vil bruke det. Så ikke denne, men hvilket produkt tenker du på? Det finnes en haug med midlertidig-permanente prevensjonsmidler for menn, noen er i teststadiet og mange er skrotet for lenge siden. Noen av massevis av bivirkninger, hovedsaklig de hormonelle variantene, og noen har få bivirkninger, hovedsaklig de mer mekaniske variantene, bl.a. så ble det utviklet en variant hvor man i praksis steriliserte mannen ved å sprøyte inn noe géle i sædlederne som senere kunne reverseres. Det var også en variant hvor man opererte inn en klaff som kunne åpnes og lukkes med fjernkontroll på legekontoret. Hvor langt disse har kommet vet jeg ikke, det virker som om det er vanskelig å få forskningsmidler til slikt da de farmasøytiske selskapene ser ut til å mene at menn er en gjeng med pingler som ikke vil godta noe som roter med hormonene eller utstyret deres med mindre det er 100% bivirkningsfritt ... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Aner ikke. Var noen hormoner, på linje med P-piller for kvinner. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 I utgangspunktet høres det ganske kjekt ut, men foretrekker heller at jenta har ansvaret for å ta ppiller Jeg er et surrehode ^^ Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg ville foretrukket å ha ansvaret for det selv Slapper mer av om jeg har ansvaret for å huske det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg