bjartesi Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan overføre filer (musik, bilder, film) til PS3? Jeg vet at en kan bruke både trådløst nettverk og usb men får det ikke til. Funker det bra å bruke delte filer fra en pc? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 http://tversity.com/ Guider ligger på Youtube Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Om minnepinnen du bruker (om du har prøvd det) er formatert til FAT (32) skal det funke å overføre filmer, bilder og musikk. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan overføre filer (musik, bilder, film) til PS3? Jeg vet at en kan bruke både trådløst nettverk og usb men får det ikke til. Funker det bra å bruke delte filer fra en pc? Delte filer fra pc funker ikke.. Det beste alternativet er uten tvil ps3mediaserver, trenger ingen konfigurering for å funke utenom det kan du jo bruke Tversity som foreslått, eller WindowsMediaPlayer. Å bruke minnepenn og eksterne disker støtter ikke filer på over 4gb, så bale med filmer med litt bildekvalitet.. Endret 22. mai 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
bjartesi Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Takker for bra svar! Jeg har nå instalert Tversity og det funker bra. Eneste minusen er at det tar litt tid å få starte f.eks en Mp3-fil. Kan ern bruke Tversity til noe annet fancy i forbindelse med PS3? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) se på nrk nett-tv feks.. men skift over til ps3mediaserver det er rett og slett bedre. OG det støtter streaming av mkv/x264 filer.. brukte tversity i 6mnd minst.. Endret 26. mai 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå