brune-ha Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 søt lapp Skulle ønske jeg fikk en sånn av en dame Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hva sier katten den dagen du skaffer deg en tynn LCD skjerm? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 liksom fatl1ty kan bare gå å legge seg når du kommer på lan (han er verdens beste gamer og har en plysjmaskott tiger på skjermen) Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg ser du har lagt igjen beskjed til deg selv også..... Åhh.. Hehe, dama som har vært på ferde.. :oops: Pris deg lykkelig. Den eneste lappen dama noen gang har hengt på skjermen min var slik; "Du e kjedeli". Og så midt under en pcw da, fatter ikke hva det er med kvinnfolk . Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hallo Kristian! En gammel kjenning fra Halden her. Du kan jo se om du klarer å finne ut av hvem jeg er. Og bare for ikke å rote meg helt off-topic her, så tror jeg ikke den katta er farlig for skjermen. 8) Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 På det første bildet så ser det ikke ut som pusen dekker til så mye av luftehullene. Men selv om pus skulle breie seg utover skjermen så tror jeg ikke det vil ha så mye å si, en del av luftehullene vil alikevel være frie og pusen selv vil jo oppta en del av varmen som kommer fra skjermen - som sikkert er grunnen til at den liker seg der Lenke til kommentar
sness Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Hva sier katten den dagen du skaffer deg en tynn LCD skjerm? Hehe, jeg har tenkt på det.. *ta en titt på skjermkortet* Joda, da får jeg kjøre dual skjermløsning da... Er jo litt snill mot den søte pusen også Problemene ang nye luftehull og den skjermvifta er at den står tett inntil en vegg og ganske blokkert på sidene også av et par høyttalere. Så det er igrunn liten plass til det. Eller...hmm.. Ser det er litt plass under skjermen ;D Bak..under, ved sprekken ned til beina mine..der er det plass til en evt vifte, vil jeg tro. Trengs kanskje litt "light" modding først for å ordne det, men tror ikke det er noe stort problem Hmm...bare ikke lufta går gjennom skjermen, opp til toppen og opp i rævva til katta da..hehe. Da må vi modde litt der også Om det blir på katta eller skjermen får vi finne ut når jeg setter igang...kanskje lettest å modde skjermen her også. Men et helvete å åpne skjermen vel? Jeg får se hva som skjer *stryke litt på skjønne pusekatten* Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 har et lite AKIRA-klistremerke på skjermen. Katten min ligger enten i sofaen eller i fanget mitt. Katter er intelligente, selvstendige og trivelige dyr. Bikkjer derimot kan dra til helvete med siklinga, bråket, ødeleggelsen av inventar og møkka si. Lenke til kommentar
sness Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 På det første bildet så ser det ikke ut som pusen dekker til så mye av luftehullene. Men selv om pus skulle breie seg utover skjermen så tror jeg ikke det vil ha så mye å si, en del av luftehullene vil alikevel være frie og pusen selv vil jo oppta en del av varmen som kommer fra skjermen - som sikkert er grunnen til at den liker seg der Silent Pus - The sound of silence Den nye kjølerpusen som trekker til seg varmen fra skjermen din. Plasser den elegant på skjermen din og du har en effektiv kjøler OG nydelig pynt til skjermen din. Noe å kose med hvis du kjeder deg også! 100% flesh, bones & pur! Mest effektive passive skjermkjøleren på markedet! Enkel installasjon, trengs kun litt vedlikehold for mest effektivt resultat! Trenger ingen ekstra luftehull eller vifter, bare plasser Silent Pus oppå skjermen og den trekker til seg all varmen! Vil du bli kongen på LAN Partys? Kjøp Silent Pus!! Hmm... jeg liker idèen din Lenke til kommentar
sness Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 har et lite AKIRA-klistremerke på skjermen. Katten min ligger enten i sofaen eller i fanget mitt. Katter er intelligente, selvstendige og trivelige dyr. Bikkjer derimot kan dra til helvete med siklinga, bråket, ødeleggelsen av inventar og møkka si. AKIRA eller SHAKIRA? Sofakatt er digg, ja og fangkatt er digg.. og sengekatt er digg.. og kosekatt er digg.. *glad i pusen sin* Litt plagsomt når du sover og ikke kan bevege beina fordi det ligger noe der da, men det er jo verdt det Hest er best! *stryke bort hest og legge på katt* Lenke til kommentar
HawP Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Problemene ang nye luftehull og den skjermvifta er at den står tett inntil en vegg og ganske blokkert på sidene også av et par høyttalere. Kanskje enklere å lage et slags brett du kan ha over skjermen da slik at det blir litt klaring mellom skjemen og brettet. Så kan katta ligge på brettet som burde bli varmet opp litt av varmen fra skjermen. Og skjermen får iallefall "puste" litt. Kanskje best med et brett av det materialet (metall?) som absorberer varme best, og så er det jo bare å legge et teppe e.l. som passer oppå brettet siden pus antakelig ikke ville like så godt å ligge på f.eks. metall. Men hvordan i all verden fant katta ut at det er varmt og godt oppå skjermen? Lenke til kommentar
shabador Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Katter er konge. Enig der. Men en ting... Om sommeren begynner de fleste kattene å miste hår... Det kan ikke være så bra når skjermen blir full av kattehår... Vil anbefale at du anskaffer deg en pc-støvsuger. :wink: Lenke til kommentar
HawP Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Katter er konge. Enig der.Men en ting... Om sommeren begynner de fleste kattene å miste hår... Det kan ikke være så bra når skjermen blir full av kattehår... Vil anbefale at du anskaffer deg en pc-støvsuger. :wink: Evt. støvsuger katten... men det setter den kanskje ikke så pris på... Lenke til kommentar
sness Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Problemene ang nye luftehull og den skjermvifta er at den står tett inntil en vegg og ganske blokkert på sidene også av et par høyttalere. Kanskje enklere å lage et slags brett du kan ha over skjermen da slik at det blir litt klaring mellom skjemen og brettet.[...] Men hvordan i all verden fant katta ut at det er varmt og godt oppå skjermen? Joda, sikkert ingen dum idè det, men hørtes ut som for mye arbeid for meg Er det ikke data, så er det ikke gøy Neida.. Joda..katta, ja. Vel, hun fant vel veien opp selv mens jeg satt her. Noe ala dette: tipp, tipp, tipp, sats, hopp, sprett, rive ned masse datastæsj, hopp igjen, lande, snuse, slå seg ned, vaske seg, nyte varmen oppå skjermen Lurer litt på hvordan skjermen ser ut inni men... det lukter ikke svidde kattehår enda hvertfall :smile: Tror pus røyter like mye hele året jeg men. Plagsomme er de håra uansett Men katta er jo litt mer ute om sommeren, så det er ikke det største problemet da da da da da da Vel, nå legger jeg meg . Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Katter liker varme ja, det vet jeg Katta mi legger seg under ved-ovnen vår om vinter... under assa Brenner meg nesten på katta når jeg skal ta han vekk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Bikkjer derimot kan dra til helvete med siklinga, bråket, ødeleggelsen av inventar og møkka si.Pass nå kjeften din Anyways det der så så nusselig ut at det nesten fristet å løfte hunden oppå skjermen men den ville bare ødlagt min 19" skjerm Er det ikke bare å bore hull på sidene da? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Katter liker varme ja, det vet jeg Ja, det kan jeg skrive under på De forbanna nabokattene har en tendens til å ligge på panseret på bilen min når den nettopp er parkert, selvfølgelig etter å ha trasket noen runder først. Veeeldig morsomt når bilen er nyvasket De tørker ikke av seg på beina heller, for å si det sånn. De er også flinke til å snike seg inn i kjelleren når sjansen byr seg (gjett hva slags etasje jeg bor i), der pisser de gjerne litt også. For min del kan de brenne en viss plass... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hehe det er en katt som plager en kompis ved at den kommer seg inn i garasjen der min kompis har en porsche948 cabriolet og det katten gjør er å daffe i panseret og pisse på kalesjen <---? Lenke til kommentar
sness Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Hehe det er en katt som plager en kompis ved at den kommer seg inn i garasjen der min kompis har en porsche948 cabriolet og det katten gjør er å daffe i panseret og pisse på kalesjen <---? Can't blame it, katta har god smak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå