sness Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Alle har vel litt pynt på skjermen sin? En liten figur eller klistremerke el. Det har jo jeg også, selvfølgelig. Men det er noe jeg lurer på... Kan det være skadelig for skjermen å ha pynt oppå den? Nå tenker jeg ikke på de små figurene mer... men katta som har finni plassen sin der. Katta elsker å ligge der det er varmt, og oppå skjermen er det jo varmt. Og med det varme hjertet jeg har så klarer jeg jo ikke å fjerne henne. Søteste skjermpynten jeg kan få (ikke så praktisk på lan men). Men skjermen utvikler jo masse varme og det er ikke uten grunn at alle de hulla er oppå skjermen..for å slippe ut varmen og inn med lufta (derfor navnet: luftehull!). Men kan det bli for varmt for skjermen om katta ligger oppå der? Og kan det være skadelig for skjermen, i lengda? Kjekt å vite liksom, for om det er skadelig så må jeg begynne å spare til ny, så har jeg pengene når uhellet er der Katta blir nemlig! Alt for den søte pusen ;P Bilde? *finne link* http://home.broadpark.no/~rpdrages/bilder/...ssi/Sussi9_.JPG http://home.broadpark.no/~rpdrages/bilder/...i/datakatt5.jpg Er hun ikke nuudelig? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Kan bli litt varmt og i verste fall skadelig for skjermen. Jeg har en hylle like over skjermen, er definitivt en av yndlingsplassene til min katt også. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 haha, katter er ikke akkurat intelligente dyr Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Heeeeeey ikke snakk stygt om katter! Tror nok di er meget inteligente jeg, spiser hos oss, sover hos oss og gjør som de selv ønsker . Ikke akkurat vanlig å se katter gå i bånd... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Det der så veldig varmt ut (for skjermen). Tror ikke det gjør noe om du har pengene i bakhånd. Kansje du kan lage luftehull en annen plass på skjermen? Og/eller i tilfellet plassere en slik vifte på viftehullene bak skjermen, eller de nye du evnt. lager. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hun er søt, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 åååå så søtt. Når jeg bodde hjemme så brukte katta mi å ligge på skrivebordet ved siden at tastaturet, da kunne jeg jo også kose med han. Katter er best Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 <-- Har ikke katt Men kunne godt tenkt meg en Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Katter er kongedyr! Irriterer meg noe sinnsykt at jeg er allergisk Lenke til kommentar
umy Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 kanke fjerne søte fiine kattepusen vettu åå så nusselig hu er =) men for skjermens beste bør du nok få instalert en sånn vifte ja Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg har ikke noe særlig sans for katter, så jeg har valgt et annet dyr (og et par Porscher): http://www.aasgaard.net/pictures/skjerm.jpg Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 søt katte...skulle ønske jeg hadde... akkurat nå har jeg senteren på mitt Z-640 der...urk Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Ingen som tror at katta vil flytte seg før skjermen blir FOR varm? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Ingen som tror at katta vil flytte seg før skjermen blir FOR varm? Neppe, mistenker ikke katter for å være så intelligente. Lenke til kommentar
asad Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 ja, det er jo bare å be katta flytte seg hver gang skjermen blir FOR varm , hvis det er greit for han/hun da Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg har ikke noe særlig sans for katter, så jeg har valgt et annet dyr (og et par Porscher):http://www.aasgaard.net/pictures/skjerm.jpg Jeg ser du har lagt igjen beskjed til deg selv også..... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg ser du har lagt igjen beskjed til deg selv også..... Åhh.. Hehe, dama som har vært på ferde.. :oops: Lenke til kommentar
sness Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg ser du har lagt igjen beskjed til deg selv også..... Åhh.. Hehe, dama som har vært på ferde.. :oops: søt lapp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå