Gå til innhold

KOSS Ørepropper Spark Plug på platekompaniet Oslo city


Anbefalte innlegg

Jeg var å leverte mine fantastiske AKG hodetelefoner til reperasjon til den fantastiske butikken Stereofil i grensen. Jeg stakk etterpå innom platekompaniet på Oslo city for å kjøpe meg noen KOSS Ørepropper som jeg skulle ha imens. Jeg vet det er noen billige ørepropper som ikke har den beste kvaliteten, men disse pluggene skulle jeg bare ha en måneds tid.

 

jeg kjøpte pluggene og dro strake veien hjem for å teste de. Når jeg plugga de i funka bare den venstre proppen mens den høyre bare funka litt når jeg klempte litt på jackplugggen. Jeg stakk innom platekompaniet i dag med pluggene (og kvittering) og forklarte situasjonen. Jeg fikk med en gang nye, og på vei til trikken koblet jeg de til iPoden og fant ut at de nye pluggene var som de forige. Jeg gikk da tilbake og fikk prøve enda et par som var like ens. På det fjerde paret med ørepropper var det lyd i begge ørene og jeg var fornøyd..... Helt til jeg kom ned rulletrappa til 1. etasje. der fikk ikke høyre øre noe lyd.

 

Jeg rusla tilbake opp og sa at jeg ikke gadd å prøve fler. Da ville de gjerne teste proppene så de fikk forsikre seg at det ikke var min iPod som var problemet. Den hyggelige jenta som prøvde de fant ut at det ble hakkete lyd på høyre øre da hun rørte ved pluggen. Da hun forklarte situasjonen til en annen kar bak disken som virket som en gammel traver på platekompaniet syntes han at det var rart at det ikke hadde vært noen andre innom for å klage på de pluggene.

 

Her ble jeg temmelig irritert. Trodde han at jeg kom for å klage på proppene fordi jeg syntes det er gøy å klage? Alle vet at det bare er pensjonister og vaktmestere som liker å klage. Trodde han at jeg ødela alle pluggene med vilje fordi jeg har en trang til å ødelegge ting ? Alt jeg ville var å ha noen ørepropper i 4 uker til mine headphones er tilbake fra reperasjon.

 

 

 

Uansett fikk jeg igjen pengene etter at den hyggelige jenta som gjorde så godt hun kunne fikk pratet med sjefen sin. Men her sitter jeg nå like langt. Uten ørepropper og 4 uker til mine AKG hodetelefoner er tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har heller aldri vært borte i liknende problemer med så mange par etter hverandre. Du må ha vært uheldig å ha fått akkurat dine fire par fra et parti med problemer.

 

Prøv å kjøp noen liknende øreplugger hos en annen forhandler. Antakeligvis er de fra et annet parti, og sjansen for at du er like uheldig, er mikroskopisk... med mindre det er noe med din iPod som ødelegger pluggene (høy spenning eller noe... jeg vet ikke særlig mye om hvordan denne teknologien fungerer).

Lenke til kommentar

Ja. Må nok ha vært en fyr som har sovet på jobb akkurat den dagen de lagde de pluggene. Tviler på at min ipod ødelegger de. Hadde vært gøy å høre om noen har vært å kjøpt seg noen plugger der i det siste og om de har hatt samme problemene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...