Liquidant Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Wolverine demonstrerer hvor barnevennlige tegneseriefigurer egentlig er. Les mer Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Enig i det aller meste, men syns selv det er underholdende nok til å fortjene 7/10 Endret 20. mai 2009 av haakonmt Lenke til kommentar
T_92 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) . Endret 19. september 2013 av T_92 Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 En wolverine er dyret jerv oversatt på norsk. Det er protagonistens tildelte alias, men han blir også referert til som Logan. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Grei nok anmeldelse, men likte ikke akkurat at dere noen ganger sier Jerven og andre ganger Wolverine. Hvorfor ikke holde dere til ett av navnene? Og er det for øvrig noen som faktisk kaller ham Jerven? Vi sier jo ikke Flaggermusmannen eller Narren. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Lynvingen er vel mer populært thecrow77 ^^ Synes spillet holder til :thumbup: :thumbup: av seks. Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Utrolig irriterende at det ble brukt "Jerven" og "Wolverine" om en ann i anmeldelsen :| Og at spillet "hostet" til tider når det skjer mye, skjedde aldri hos meg. Går nokk mer på HW og drivere. til å være ett spill basert på film vill jeg si at denne gangen klarte de det veldig bra! 5 av 6 fra meg! Endret 21. mai 2009 av Evil Knivel Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Han testet 360-utgaven som du ser, så det blir ikke samme som pc;) Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Kryss-menn Opprinnelse : Jerven! Menja, absolutt grei underholdning. Liker at det tar 10 sekunder å sette seg inn i spillet. Og det er de 10 sekundene det tar å dette ned til bakken før du begynner å slakte Lett 5 av 6 klør. *tsjinnng* Lenke til kommentar
Fahav Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Det er sjeldent jeg klager på denne fornorskingen av anmeldelser, selv om jeg ikke er tilhenger av det. Men er det ikke slik at man generelt sett ikke oversetter egennavn? Kan ikke si at jeg har sett HW.no kalle AMD for AMK (Avanserte Mikro Komponenter) for eksempel. Er en ting å bevare språket. Men la oss ikke bli som Tyskerne som dubber absolutt alt (inkludert diverse lyder som f.eks stønning), eller Franskmennene som nekter å svare deg med mindre du snakker Fransk til dem, selv om de skjønner Engelsk helt fint. EDIT: Skriveleif. Endret 22. mai 2009 av Fahav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg