Lami Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hei! Jeg er interessert i en pistol. Jeg tenkte på CO2 pistol med automatikk, sånn at jeg slepper og lade for hver gang jeg skyter. Har hørt at det er maks 350fps ute og 300fps inne, eller noe sånt. Usikker på om det jeg tenker på er fps, eller hva det er på norsk. Hvis du har mer enn det kan du få problemer.. Jeg vil ikke betale så mye mer enn 400-500,- (tenkte på fra utlandet, hvis det er ikke er noen til den prisen i Norge). Kan noen finne noe til meg? Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Om du skulle kjøpe en Co2 pistol, får du skjeldent utgangshastigheten til en manuell ladd pistol, og kraften til et gevær er det bare og glemme. Dette ''fps'' er sikker Feet per secound eller på godt norsk fot per sekund. Om du skulle ha 300 fot per sekund blir det ca 90 meter per sekund eller 330 km/t. Greit for og skyte på blink, men fy fy om det skulle bli noe fuglejakt med en luftpistol. Har ikke peiling med prisen, men om det bare er 500kr den koster i utlandet (si Tyskland for eksemple) ender du opp med og nesten betalen 500 bare for frakt og toll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå