Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er tiden inne for å begynne med et nytt, selvlagd kabinett. Vi er to gutter på 16 år, som aldri har prøvd å bygge et kabinett før, så det blir derfor veldig spennende å se hvordan dette går.

 

Vi har det meste vi trenger, men tips er allikevel alltid fint!

I tillegg har vi noen ønsker:

Tips om bra tegneprogram (gjerne 3D)

Sponsor

Tips om hvor man får kjøpt UV-plexi

 

UPDATES:

Update1: denne delen kommer litt etter litt med bilder etc.

 

Kommenter her

Endret av Graedler
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da er tiden inne for å begynne med et nytt, selvlagd kabinett. Vi er to gutter på 16 år, som aldri har prøvd å bygge et kabinett før, så det blir derfor veldig spennende å se hvordan dette går.

 

Vi har det meste vi trenger, men tips er allikevel alltid fint!

I tillegg har vi noen ønsker:

Tips om bra tegneprogram (gjerne 3D)

Sponsor

Tips om hvor man får kjøpt UV-plexi

 

 

Halla opprett en kommentar tråd, :) ellers vil jeg anbefale Sketchup , lett og greit program, finner masse hovedkort, vifter etc ferdig tegnet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Uv-plexi får du fra performance-pcs.com, men pga. frakt og toll/mva burde man nok kjøpe en del for at det skal "lønne" seg økonomisk... Jeg har noen plater ubrukte uv-reaktiv grønn plexi liggende, til et moddeprosjekt jeg holdt på med som jeg ikke har brukt enda, så send meg en PM hvis du/dere er interessert! Lykke til videre, alltid gøy med nye spirer i modde-hjørnet av forumet. Det beste tipset jeg kan gi dere er å planlegge godt, da blir problemene færre og motivasjonen/pengene holder hele prosjektet ut ;)

 

Edit:...og som ble nevnt her, en kommentartråd er greit å ha så ikke loggen blir et eneste stort kaos :)

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...