Graedler Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Da er tiden inne for å begynne med et nytt, selvlagd kabinett. Vi er to gutter på 16 år, som aldri har prøvd å bygge et kabinett før, så det blir derfor veldig spennende å se hvordan dette går. Vi har det meste vi trenger, men tips er allikevel alltid fint! I tillegg har vi noen ønsker: Tips om bra tegneprogram (gjerne 3D) Sponsor Tips om hvor man får kjøpt UV-plexi UPDATES: Update1: denne delen kommer litt etter litt med bilder etc. Kommenter her Endret 16. juli 2009 av Graedler Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Da er tiden inne for å begynne med et nytt, selvlagd kabinett. Vi er to gutter på 16 år, som aldri har prøvd å bygge et kabinett før, så det blir derfor veldig spennende å se hvordan dette går. Vi har det meste vi trenger, men tips er allikevel alltid fint! I tillegg har vi noen ønsker: Tips om bra tegneprogram (gjerne 3D) Sponsor Tips om hvor man får kjøpt UV-plexi Halla opprett en kommentar tråd, ellers vil jeg anbefale Sketchup , lett og greit program, finner masse hovedkort, vifter etc ferdig tegnet. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Uv-plexi får du fra performance-pcs.com, men pga. frakt og toll/mva burde man nok kjøpe en del for at det skal "lønne" seg økonomisk... Jeg har noen plater ubrukte uv-reaktiv grønn plexi liggende, til et moddeprosjekt jeg holdt på med som jeg ikke har brukt enda, så send meg en PM hvis du/dere er interessert! Lykke til videre, alltid gøy med nye spirer i modde-hjørnet av forumet. Det beste tipset jeg kan gi dere er å planlegge godt, da blir problemene færre og motivasjonen/pengene holder hele prosjektet ut Edit:...og som ble nevnt her, en kommentartråd er greit å ha så ikke loggen blir et eneste stort kaos Endret 28. mai 2009 av Caliber Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Caliber: Siste ord i første post = klikkelink for kommentartråd Lenke til kommentar
sondfor Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 De fleste panelene er kappet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå