gnaling94 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 hvis jeg er 80cm i livet, hvilken buksestørrelse skal jeg da velge, som passer? og skal jeg gjøre cm om til inches for å finne ut hvilken størrelse jeg burde ha? Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 ja, selvfølgelig skal du regne centimeterene om til inches ! Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 ja, selvfølgelig skal du regne centimeterene om til inches ! ja, selvfølgelig ehm, ok. så hvis det viser 32 da, er det størrelsen jeg burde velge? hehe Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Bukser kan være forskjellige i livet, så det ideelle er at det står akkurat hvor mange cm det er i livet. Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Bukser kan være forskjellige i livet, så det ideelle er at det står akkurat hvor mange cm det er i livet. ok, jeg var 80 cm i livet, sist jeg målte. det ugjør 31,49 inches. burde jeg da gå for størrelse 32? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det kommer an på om de er store i størrelsen eller ikke. Du har ikke mulighet til å prøve buksen i en butikk før du bestiller? Hvis ikke kan du sikkert gå for 32". Heller litt for vid, enn litt for liten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå