Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kamerat som klår, selvom jeg har kjæreste

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei:)

Jeg har vært sammen med typen min i 1 år snart. Han er ganske hissig av seg, bestemt og sjalu. Jeg liker det og det er litt av grunnen til at jeg er sammen med han....

For 3 månder siden traff jeg en gammel kamerat igjen, han begynte å henge med "min" gjeng. Jeg blir utrolig irritert på han iblant, for han skal ha det til at typen min er så fæl. Forklare alt han er så mye bedre til og er verdens største tøffelhelt. Jeg får ikke åpne døren selv engang... Han tar også endel på alle jenter generelt. Men innimellom syntes jeg han går litt for langt, 17.Mai skulle jeg ut å feste med de andre jentene (han skulle liksom ikke være med, men han er jo OVER ALT!) drakk litt, og etter en god time med dansing satt jeg med ned i sofaen får å hvile litt. Da kom såklart "mr. perfect" for å forklare om hvor perfekt han behandlet en jente med respekt og alt det preiket der, spurte om jeg trivdes i mitt forhold. Såklart. Han sa han syntes typen min var manipulerende mot meg og altmulig rart. Jeg hadde på meg en kjole og Han la hånden på låret mitt(bar hud) og førte den oppover, jeg svelget resten av glasset å sa bare at jeg måte gå.

Det er jo det lengste han har gått da, men allikavel. Hvorfor bryr han seg så fælt om mitt forhold??!! hele tiden skal han fortelle om hvor perfekt han er iforhold til typen min. Han tar mye på meg, overalt. lår, hår, ansikt, hender. overalt.

Jeg blir nesten aldri sint forann andre, og har problemer med å si nei.

Samtidig hvet jeg ikke om jeg bare er innbilsk, så derfor er det litt flaut å be han slutte(eller å si det til venner).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_gjest_*
Hei:)

Jeg har vært sammen med typen min i 1 år snart. Han er ganske hissig av seg, bestemt og sjalu. Jeg liker det og det er litt av grunnen til at jeg er sammen med han....

For 3 månder siden traff jeg en gammel kamerat igjen, han begynte å henge med "min" gjeng. Jeg blir utrolig irritert på han iblant, for han skal ha det til at typen min er så fæl. Forklare alt han er så mye bedre til og er verdens største tøffelhelt. Jeg får ikke åpne døren selv engang... Han tar også endel på alle jenter generelt. Men innimellom syntes jeg han går litt for langt, 17.Mai skulle jeg ut å feste med de andre jentene (han skulle liksom ikke være med, men han er jo OVER ALT!) drakk litt, og etter en god time med dansing satt jeg med ned i sofaen får å hvile litt. Da kom såklart "mr. perfect" for å forklare om hvor perfekt han behandlet en jente med respekt og alt det preiket der, spurte om jeg trivdes i mitt forhold. Såklart. Han sa han syntes typen min var manipulerende mot meg og altmulig rart. Jeg hadde på meg en kjole og Han la hånden på låret mitt(bar hud) og førte den oppover, jeg svelget resten av glasset å sa bare at jeg måte gå.

Det er jo det lengste han har gått da, men allikavel. Hvorfor bryr han seg så fælt om mitt forhold??!! hele tiden skal han fortelle om hvor perfekt han er iforhold til typen min. Han tar mye på meg, overalt. lår, hår, ansikt, hender. overalt.

Jeg blir nesten aldri sint forann andre, og har problemer med å si nei.

Samtidig hvet jeg ikke om jeg bare er innbilsk, så derfor er det litt flaut å be han slutte(eller å si det til venner).

Beklager rotete innleg og sikkert en haug med skrivefeil, jeg har dyseleksi. Håper dere skjønner hva jeg mener iallefall:)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Det kan ikke være jeg er litt innbilsk da?:p Jeg hvet ikke jeg, men han gjør det jo også endel på andre jenter. Aldri opplevd at en kamerat har gjort sånn før jeg egentlig...:S Ikke er det bare å unngå han heller, for han er virkelig overalt. Litt redd for at typen min skal høre rykter eller noe sånt også, for det er jo ikke noe mere i det enn at han tydeligvis er ekstremt glad i nærkontakt eller noe sånt....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

To innlegg slettet. Misbruk av gjesteposting og kommentering av denslags går rett i søppelet.

Lenke til kommentar

Uansett om han gjør det på andre jenter eller ikke.. og uansett om du er litt innbilt eller ikke.. er det ubehagelig, så ber du han rett ut om å slutte neste gang han "prøver seg". Det handler ikke om hvor feil det er av han når han vet du har type, det handler om dine følelser og ditt velbehag ^^

Lenke til kommentar

Fortell han at du ikke vil ha noe mer av sånnt, så går det vel greit. Virker på meg som at du er en gammel flamme for han og at han prøver seg på deg, og det må han jo få lov til, finne ut hvor landet ligger ikke sant? Men om du føler det blir ubehagelig så sier du fra, stopper han ikke sender du typen din etter han :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...