Øyjor'n Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Fant denne tingen i går på akam treffet. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg tror jeg ser hva du mener med okse-skapning, men er ikke helt sikker Det andre bildet ditt fra turen med "diamanten" var myyye bedre mht motiv og utførelse, syns nå jeg. Dette grønne i bildet her skiller seg ikke særlig ut, kanskje litt justeringer hadde hjulpet, men er ikke sikker. Bruker dere være mange på disse treffene? Er det noe lignende lengre nord, mon tro? Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg tror jeg ser hva du mener med okse-skapning, men er ikke helt sikker Det andre bildet ditt fra turen med "diamanten" var myyye bedre mht motiv og utførelse, syns nå jeg. Dette grønne i bildet her skiller seg ikke særlig ut, kanskje litt justeringer hadde hjulpet, men er ikke sikker. Bruker dere være mange på disse treffene? Er det noe lignende lengre nord, mon tro? Dette bildet var forsåvidt ikke noe seriøst, for å være helt ærlig, men ville bare se hvordan dere reagerte på det. Når det gjelder treffet så er dette det eneste jeg har vært med på av akam treff, men det er jo bare å lage en tråd i "Fototurer" eller hva det nå er, å høre om noen oppi nord er interisert.[ironi] Er veldig lærerikt - spesielt når du er sammen med slike slasker som vi var[/ironi]! Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg tror jeg ser hva du mener med okse-skapning, men er ikke helt sikker Det andre bildet ditt fra turen med "diamanten" var myyye bedre mht motiv og utførelse, syns nå jeg. Dette grønne i bildet her skiller seg ikke særlig ut, kanskje litt justeringer hadde hjulpet, men er ikke sikker. Bruker dere være mange på disse treffene? Er det noe lignende lengre nord, mon tro? Næh,du må nok invitere noen søringer nordover. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hjertelig velkommen nordover! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå